اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تکاب، میاندوآب، شاهین‌دژ در مجلس:

اینکه برای برخی افراد مستحق سبد کالا تعلق نگرفته قابل بررسی است

نماینده مردم تکاب، میاندوآب، شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری سبد کالا مرحله به مرحله بوده که در مرحله نخست سبد کالا به قشر آسیب‌پذیر جامعه تعلق می‌گیرد و اینکه چرا به بعضی از افراد سبد کالا تعلق نگرفته قابل بررسی است.

اینکه برای برخی افراد مستحق سبد کالا تعلق نگرفته قابل بررسی است

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیسیون تلفیق مجلس سال قبل نیز مبلغی به عنوان عیدانه در کنار یارانه نقدی به تمام اقشار اعم از آسیب‌پذیر و کم‌درآمد و پر درآمد و سرپرست هر خانوار پرداخت کرد.

نماینده مردم تکاب، میاندوآب، شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دولت اگر می‌خواهد با توجه به رویکردی که دارد به اقشار آسیب‌پذیر کمک کند با دسترسی به اطلاعات افراد این سبد را به مشمولان واقعی پرداخت کند.

عیسی‌زاده در خصوص سبد کالایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه این سبد کالایی از محل بودجه رفاهی سازمان‌ها و ارگان‌ها تأمین می‌شود و دولت یارانه‌ای برای آن در نظر نگرفته است، مردم در کنار یارانه نقدی می‌توانند سبد کالا نیز دریافت کنند.

نماینده مردم تکاب، میاندوآب، شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت عرضه سبد کالا به دو گروه، نخست کسانی که در لایه‌های اجتماعی قشر آسیب پذیرند و دوم کسانی که درآمد آنها بسیار پایین است، واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سبد کالا به همه تعلق می‌گیرد، افزود: اگر دولت سبد کالا را مشمول کارگران و بازنشستگان زیرپوشش تأمین اجتماعی می‌کرد، خیلی بهتر بود، چرا که اکثر این قشر جامعه از تمکن مالی سطح متوسط رو به پایین برخوردارند.

عیسی‌زاده در پاسخ به اینکه چرا به برخی از اقشار جامعه سبد کالا تعلق نگرفته، تاکید کرد: واگذاری سبد کالا مرحله به مرحله بوده که در مرحله نخست سبد کالا به قشرهای آسیب‌پذیر جامعه تعلق خواهد گرفت و اینکه چرا به بعضی از افراد سبد کالا تعلق نگرفته قابل بررسی است.

نماینده مردم تکاب، میاندوآب، شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افرادی که مشمول این طرح شده‌اند به هیچ عنوان نگران دریافت سبد کالای حمایتی نباشند چرا که مهلت عرضه سبد کالا تمدید می‌شود.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول