اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بردسکنی‌ها ناراضی از عدالت در توزیع سبد کالا

بسیاری از مردم که با وجود احراز شرایط لازم برای دریافت سبد کالایی دولت، در زمره دریافت‌کنندگان این سبد 80 هزار تومانی قرار ندارند با دیده شک و تردید نسبت به رعایت شعار اعتدال دولت به آن نگاه می‌کنند.

بردسکنی‌ها ناراضی از عدالت در توزیع سبد کالا

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل یعقوب‌زاده در خصوص نحوه توزیع سبد کالا و پاسخگویی به افرادی که مشمول دریافت این سبد شناخته نشده‌اند را به اداره صنعت، معدن و تجارت ارجاع داد.

خبرنگار فارس در بردسکن با تنی چند از مردم که واجد شرایط لازم برای دریافت سبد کالا بوده ولی در زمره دریافت‌کنندگان قرار ندارند، به گفت‌وگو نشست.

رضا صفار با اشاره به اینکه نارضایتی مردم از عدم شناخت درست افراد واجد شرایط در این مناطق کوچک است، به خبرنگار فارس گفت: با شناختی که دارم فردی با داشتن چندین باب مغازه و درآمد لازم، در این طرح مشمول شناخته شده ولی به من که مستاجر وی هستم و در خانه مستاجری هم سکونت دارم، تعلق نگرفته است.

حسین اصغری فرد دیگری است که با ابراز گله از اجرای طرح افزود: چقدر خوب بود که این سبد در آستانه سال جدید فقط به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق می‌گرفت و دیگر هموطنان تشکر ویژه از دولتمردان به خاطر این عمل خیر را داشتند.

محمد نیازی هم گفت: سرجمع این سبد کالا رقمی نیست، ولی تبعیض موجب گله مردم است که چرا نسنجیده عمل کردند.

محمد اشرفی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بردسکن در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: در این شهرستان سه محل برای جمعیتی در حدود 9 هزار نفر شامل فروشگاه مصرف فرهنگیان، نماینده فروشگاه رفاه (حمیدی) و نماینده اتکا (رحمانی) در نظر گرفته شده که از روز سه‌شنبه کار توزیع به جامعه هدف ذکر شده را آغاز می‌کنند.

وی دلیل ازدیاد جمعیت مقابل بانک‌ها را نداشتن کارت عابر بانک مربوط به واریز یارانه نام برد و افزود: تمام تلاش ما ایجاد نظم در کار است که تا امروز همه کالاها به جز تخم مرغ وارد شده و به محض تحویل این کالا که تا پایان وقت امروز (دوشنبه) به شهرستان می‌رسد، توزیع با نظم لازم از این فروشگاه‌ها شروع می‌شود.

وی به کسانی که اعتراض دارند، گفت: این طرح، کشوری است و ادارات شهرستانی نقشی ندارند لذا این افراد باید از طریق شماره پیامک اعلام شده 700799 مشکل خود را دنبال کنند.

اشرفی بر همکاری آحاد مردم تأکید کرد و اظهار داشت: طرح احتمالا نواقصی دارد ولی به مرور رفع می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست؛ همه واجدین شرایط ذکر شده می‌توانند بدون دغدغه کالای خود را دریافت دارند.

انتهای پیام/2202/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول