اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قوچان:

4 مرکز توزیع سبد کالا در قوچان فعال است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قوچان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته 4 مرکز فروشگاهی در این شهرستان وظیفه توزیع سبد کالا را بر عهده دارند.

4 مرکز توزیع سبد کالا در قوچان فعال است

ناصر شیخ‌ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ارسالی، توزیع سبد کالای مرحله اول از روز گذشته در بین مشمولان این طرح در سطح شهرستان قوچان آغاز شده است.

وی یادآور شد: سرپرستان خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، سرپرستان خانوارهای زیرپوشش سازمان بهزیستی، سرپرستان خانوارهای مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی (با حقوق مستمری زیر 5 میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارگران مشمول قانون کار و تأمین اجتماعی (با حقوق زیر 5 میلیون ریال)، سرپرستان خانوارهای کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای دولتی، سرپرستان خانوارهای طلاب، خبرنگاران و دانشجویان متأهل مشمول دریافت این سبد کالا هستند.

شیخ‌ویسی با تأکید بر اینکه تأمین کالاهای مورد نیاز وظیفه اتحادیه شرکت‌های تعاونی استانی و کشوری است، تصریح کرد: وظیفه اداره صنعت، معدن و تجارت قرار دادن بازرسانی در محل توزیع برای نظارت بر نحوه توزیع کالاها بوده تا کالایی دیر به محل توزیع نرسد و کالای مورد نظر نیز با کالایی دیگر تعویض نشود.

وی تأکید کرد: دریافت هر گونه هزینه یا مبلغ مانند دریافت کارمزد برای بسته‌بندی و ... ممنوع بوده و تمام خدمات و دریافت کالا به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قوچان با اشاره به ازدحام مردم در جلوی درب فروشگاه‌ها به ویژه فروشگاه رفاه خاطرنشان کرد: ازدحام مردم یک التهاب بوده و مردم 15 روز فرصت دارند 5 قلم کالای ذکر شده را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی انجام شده 4 مرکز فروشگاهی رفاه، اتکا، فرهنگیان و بهداشت و درمان در قوچان وظیفه توزیع سبد کالا را بر عهده دارند.

شیخ‌ویسی گفت: مراکز فروشگاهی در قوچان از ساعت 8 صبح تا 22 آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول