اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناباد

بیشترین اعتراضات در توزیع سبد کالا مربوط به کارگران است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: بیشترین اعتراضات در این شهرستان در مورد توزیع سبد کالا مربوط به کارگران است که اعتراضات خود را به این اداره اعلام می‌کنند.

بیشترین اعتراضات در توزیع سبد کالا مربوط به کارگران است

محمدرضا رادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: توزیع سبد کالا بین مردم کار بزرگی بوده است که عمده مشکلات آن در رابطه با تأمین اقلام از جاهای مختلف و بحث حمل‌ و نقل است.

وی افزود: توزیع رایگان سبد کالای دولت از دیروز در دو فروشگاه تعاونی مصرف اتکا و تعاونی مصرف کارگران گناباد شروع شده است.

وی گفت: در سطح شهرستان، تعداد هفت تعاونی مصرف شامل تعاونی‌های مصرف کارگران، بهداری، فرهنگیان، کارمندان دولت، جهاد کشاورزی، اتکا و 15 خرداد فعالیت می‌کنند که در حال حاضر تنها در دو فروشگاه تعاونی مصرف این کالاها توزیع می‌شود.

رادفر گفت: برای نظارت بیشتر از آنجا که تعاونی مصرف عمومی‌تر است و همچنین توزیع رایگان این سبد کالایی، دستگاهی که باید لینک به سیستم شود به فروشگاه‌ها لینک شده است.

وی تصریح کرد: از پنج قلم اعلام شده برای سبد کالا، غیر از پنیر که از طریق شرکت پگاه گناباد تامین می‌شود، بقیه اقلام شامل برنج، مرغ، تخم مرغ و روغن از خارج از شهرستان تأمین می‌شوند.

وی بیان داشت: در این شهرستان بیشترین مشکل و کمبود در توزیع سبدهای کالا بحث تخم مرغ است که از قوچان تأمین می‌شود و به دلیل بارش برف و باز نبودن بخشی از راه‌ها، برای اینکه زودتر این اقلام به دست مردم برسد پیگیر هستیم که برای تأمین مرغ و تخم مرغ سبدهای کالایی با شرکت تعاونی مرغداران گناباد یا مرغداران متشکل قرارداد ببندیم.

رادفر گفت: طبق شرایط اعلام شده حدود 10 هزار نفر در این شهرستان از سبد کالایی برخوردار خواهند شد که این آمار دقیق نیست و این در حالی است که افراد مشمول در مرحله اول تعداد کمی است.

وی افزود: بیشترین اعتراضات در این شهرستان در مورد توزیع سبد کالا مربوط به کارگران است که اعتراضات خود را به این اداره اعلام می‌کنند.

رادفر گفت: افراد 15 تا 16 روز برای تحویل سبد کالا وقت دارند که طبق اعلام صورت گرفته قابل تمدید هم خواهد بود.

انتهای پیام/2202/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول