اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

ترویج سیره شهدا ضامن امنیت سلامت جامعه است

فرماندار شهرستان تویسرکان حفظ و ترویج سیره شهدا را ضامن امنیت سلامت جامعه دانست.

ترویج سیره شهدا ضامن امنیت سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسین‌علی شرکایی صبح امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب تویسرکان گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به قدرت لایزال خداوند ظلم طاغوت را از ایران اسلامی ریشه‌کن و دست استکبار و ایادی دست‌نشانده آن را کوتاه کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با لبیک بر فرمان ولی امر مسلمین حکومت دینی را بنیان گذاشتند، ادامه داد: غیرت و فداکاری مردان و زنان ایران‌زمین در دوره مبارزات انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اجازه نداد دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه شهدا با تقدیم خون پاک خود نمایشی از بصیرت و جانفشانی را برای ملل آزادیخواه جهان به منصه ظهور گذاشتند، افزود: شهدا با گذر از همه خواسته‌های دنیا بیداری و آگاهی واقعی را به مردم هدیه دادند.

وی ترویج سیره شهدا را ضامن امنیت سلامت جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا نخبگانی الگو برای همه اعصار هستند.

شرکایی از فرهنگ شهید و شهادت به عنوان دژی محکم در برابر هجوم دشمن بر ارزش‌ها و اعتقادات دینی نام برد و بر ثبت و ضبط خاطرات و ناگفته‌های پدران و مادران و همرزمان شهدا تاکید کرد.

وی ارتقای روحیه و انگیزه خدمتگزاری بهتر و بیشتر را از برکت دیدار مسئولان با خانواده شهدا دانست و عنوان کرد: با دیدار خانواده شهدا روح ایثار، جهاد و گذشت بین افراد جامعه تبادل می‌شود.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی با خون شهدا رقم خورده، پس صیانت و استمرار راه و آرمان شهدا وظیفه تک‌تک افراد جامعه است.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول