اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

برگزاری یادواره‌‏های شهدا در پردیس تقویت شود

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی گفت: برگزاری یادواره‌‏های شهدا در پردیس باید بیش از گذشته تقویت شود.

برگزاری یادواره‌‏های شهدا در پردیس تقویت شود

حجت‌‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در ارتباط با برگزاری یادواره شهدای دانش‌‏آموز شهرستان پردیس اظهار داشت: باتوجه به اینکه این جشنواره برای نخستین‌بار در شهرستان نوپایی برگزار می‌شود، استقبال بسیار خوب مردم و دانش‌‏آموزان از آن بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه این یادواره برای شهدای دانش‌‏آموز برگزار شد، اظهار داشت: حضور دانش‌‏آموزان دختر و پسر که به همراه معلمان و فرهنگیان در این مراسم شرکت کرده بودند، بیش از پیش به چشم می‌‏آمد.

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی ادامه داد: حضور این محصلان و فرهنگیان می‏‌تواند نویدبخش آینده‌‏ای روشن بوده و ارتباط خوبی با آرمان‏‌های شهدا برقرار کند.

توسلی بیان کرد: شهدا افرادی بودند که در سال‏‌های گذشته مانند این قشر در نیمکت مشغول به تحصیل بودند و امروز آنها تبدیل به الگو و قهرمانان ملی و ارزشی ما شده‌‏اند.

وی بیان کرد: شهدا می‏‌توانند برای دانش‌‏آموزان الگو و سرمشق‏‌های بسیار خوبی باشند و همواره باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

امام جمعه شهرهای بومهن، رودهن، پردیس و آبعلی افزود: با توجه به اینکه در این مراسم خانواده شهدا، بسیجیان و جمعیت زیادی حضور یافتند، می‏‌توان ادعا کرد که این مراسم در شأن شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول