اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 16 بهمن‌ماه

مرکز فرهنگی هنری مارگون افتتاح می‌شود

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 10 مرکز ثابت فرهنگی هنری است که در 16 بهمن‌ماه نیز مرکز ثابت فرهنگی هنری مارگون افتتاح می‌شود.

مرکز فرهنگی هنری مارگون افتتاح می‌شود

سید هانی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی کامل را برای احداث مراکز فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان شهرهای بدون مرکز دارد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 10 مرکز ثابت فرهنگی هنری در شهرهای یاسوج، سی‌سخت، گچساران، لنده، لیکک، باشت، دهدشت و کبکیان است که در 16 بهمن‌ماه نیز مرکز ثابت فرهنگی هنری مارگون افتتاح می‌شود.

وی افزود: دو کتابخانه سیار روستایی در شهر یاسوج و دو کتابخانه پستی نیز در گچساران و یاسوج نیز به کودکان و نوجوانان روستایی خدمات‌رسانی می‌کنند و در 16 بهمن‌ماه نیز سه کتابخانه سیار روستایی در شهرهای دهدشت، سی‌سخت و گچساران نیز افتتاح خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شهرهای فاقد مرکز فرهنگی هنری اشاره کرد و افزود: حق طبیعی کودکان و نوجوانان شهرهای پاتاوه، لوداب، سوق، چرام و دیشموک است که از خدمات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شوند.

حسینی تصریح کرد: شهرداران و فرمانداران شهر‌های فاقد مراکز همت کنند و به یاری کانون پرورش فکری بشتابند تا بتوانیم در این شهرها نیز مراکز فرهنگی هنری احداث کنیم.

این مسئول تصریح کرد: خیرین در سراسر کشور می‌توانند در این امر خیر به کمک کانون بیایند و در این کار خداپسندانه نیز سهمی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا با ایجاد مراکز سیار و ثابت کانون در همه مناطق استان شاهد رشد کودکان و نوجوانان این استان باشیم.

انتهای پیام/92009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول