اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول خبر داد

رونمایی از پنجمین کتاب گویای کانون پرورش فکری خوزستان

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول از رونمایی از پنجمین کتاب گویای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در دزفول خبر داد.

رونمایی از پنجمین کتاب گویای کانون پرورش فکری خوزستان

سعید گل‌گل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: پنجمین کتاب گویای کانون با عنوان «رستم و سهراب» در کانون مرکز شماره یک دزفول رونمایی شد.

وی با بیان این که این کتاب به زبان فارسی و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه در بین اعضا، خانواده‌ها و نیز جذب اعضای نابینا به مراکز کانون پرورش فکری طراحی و اجرا شده است، افزود: این کتاب از مجموعه‌ای نفیس داستان‌های شاهنامه فردوسی از انتشارات کانون برای آشنایی کودکان و نوجوانان با ادبیات کلاسیک و معرفی شاعران نامی ایران زمین با عنوان «رستم و سهراب» به شکل گویا تهیه شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول  ادامه داد: مدت زمان این کتاب گویا 31 دقیقه است.

گل‌گل تصریح ‌کرد: این کتاب گویا همچون چهار نسخه دیگر به صورت صوتی و تصویری بوده و قابل اجرا در گوشی‌های تلفن همراه است.

وی در خصوص این کتاب اضافه‌کرد: این کتاب متعلق به «داستان رستم و سهراب» نوشته جعفر ابراهیمی (شاهد) است و تصاویر این کتاب گویا از کتاب مذکور به تصویرگری «کمال طباطبایی» استفاده شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول خاطرنشان‌کرد: اولین کتاب گویای کانون استان خوزستان با نام «دعای موش کوچولو» نوشته کلر ژوبرت توسط مربیان و اعضای کانون شماره یک دزفول در ابتدای سال 1392 طراحی و اجرا شده بود که پس از آن نیز کتاب‌های «گوسفندی که عصبانی بود، خیلی عصبانی»، «خشم قلمبه» و «خداحافظ راکون پیر» به شکل گویا برای استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه طراحی و اجرا شد.

انتهای پیام/72008/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول