اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

اجرای 16 برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز

16 برنامه فرهنگی، هنری و جشن و سرور توسط کانون این شهر در دهه فجر اجرایی و برگزار می‌شود.

اجرای 16 برنامه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: در ایام دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برای اعضای خود برنامه‌های مختلف و متنوعی را تدارک دیده است.

بهنوش باغبانباشی ادامه داد: برماست که کودکان و نوجوانان امروز را با اجرای برنامه‌های متنوع، از وقایع پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که در بهمن 57 به رهبری امام خمینی(ره) به دست آمد آشنا کنیم.

مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز تصریح کرد: به همین منظور 16 برنامه را در قالب فرهنگی، هنری، نمایشگاهی و صنایع دستی طی ایام دهه فجر ویژه اعضای کانون اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: به صدا در آمدن زنگ انقلاب، اجرای نمایش عروسکی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت‌های انقلابی و برپایی جشن میلاد بخشی از برنامه‌های ماست.

باغبانباشی ابراز داشت: برپایی نمایشگاه از آثار اعضا در رابطه با انقلاب، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی، کاردستی، سفال، کتابخوانی و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

وی در پایان خواستار مشارکت همه اعضای کانون رامهرمز در اجرای ویژه برنامه‌های متنوعی شد که از 12 بهمن تا 22 بهمن قابل اجراست.

انتهای پیام/72012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول