اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

افتتاح دانشگاه فنی علمی کاربردی کوهبنان در دهه فجر

فرماندار کوهبنان گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فنی و حرفه‌ای کوهبنان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح دانشگاه فنی علمی کاربردی کوهبنان در دهه فجر

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار کرد: در حقیقت انقلاب اسلامی یادآور اعجاز دستان به هم پیوسته ملت بیدار ایران اسلامی است که دست در دست هم گذاشتند و اصالت و هویت اسلامی و ایرانی فراموش شده خود را باز یافتند و برای همیشه تاریخ، حکومت موروثی و طاغوت را به زباله‌دانی تاریخ سپردند.

وی ادامه داد: با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت و اقتدار فراموش شده و از دست رفته خود را باز یافتیم و در بین کشورهای دنیا به جایگاه واقعی خود رسیدیم و امروز به عنوان ام‌القرای جهان اسلام هستیم بنابراین بسیاری از خیزش‌ها و بیداری اسلامی در سایر نقاط جهان را شاهد هستیم.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها به پیشرفت‌های فراوانی دست پیدا کردیم به گونه‌ای که طی 35 سال گذشته بارها جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بر سکوی قهرمانی جهان در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی قرار گرفتند و پرچم مقدس نظام را در جهان به اهتزاز درآوردند.

وی گفت: طرح‌های استخر شنای سرپوشیده شهرداری کیانشهر، برق‌رسانی به شهرک امام رضا (ع)، تامین روشنایی معابر شهر کوهبنان و امامزاده بی‌بی عصمت، بهره‌برداری از مسکن مهر فرهنگیان، افتتاح BTS تلفن همراه در روستاهای ده‌علی، باب‌حوض و گردنه پابدانا و افتتاح دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز فنی حرفه‌ای کوهبنان از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی در دهه فجر در کوهبنان است.

متقی از کلنگ‎زنی طرح‌های کتابخانه امام علی (ع) بخش طغرالجرد با اعتباری معادل 700 میلیون ریال، ساختمان جدید غسالخانه شهر کوهبنان با اعتبار 500 میلیون ریال و شهرک صنوف آلاینده شهرداری در دهه فجر خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: کوهبنان یکی از شهرستان‌هایی است که معادن فراوان زغال‌سنگ، سنگ آهن، مس، سرب و ... را در خود جای داده و در حقیقت بهشت معادن استان کرمان است که نیاز به توجه بیشتر مسئولان دارد.

انتهای پیام/80012/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول