اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته برنامه‌ریزی رودان تشریح کرد

جزئیات پروژه‌های عمرانی دهه فجر رودان

رئیس کمیته برنامه‌ریزی رودان جزئیات پروژه‌های عمرانی دهه فجر این شهرستان را تشریح کرد.

جزئیات پروژه‌های عمرانی دهه فجر رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، غلامرضا نظرنژاد با بیان اینکه 20 طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال به مناسبت دهه‌ فجر انقلاب اسلامی در رودان به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: اعتبار اجرای این طرح‌ها و پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تخصیص یافته که با پیگیری و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط، عملیات اجرایی آنها به پایان رسیده و در دهه فجر امسال بهره‌برداری از آنها آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها و پروژ‌ها در سال یا سال‌های گذشته در کمیته برنامه ریزی شهرستان تامین اعتبار شده بود، گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های تابعه رودخانه، بیکاه، مرکزی و شهر رودان ساخته شده است.

نظرنژاد اظهار داشت: بیشترین سهم اجرای این پروژه‌ها به بخش مرکزی با هفت پروژه و بخش‌های رودخانه، شهر رودان و بخش بیکاه نیز به ترتیب دارای پنج، پنج و سه پروژه افتتاحی هستند.

فرماندار رودان، ارزش ریالی این پروژه‌ها را بیش از 260 میلیارد ریال ذکر و اضافه کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های اداره امور عمومی، انرژی، تربیت‌بدنی، حمل و نقل، رفاه و تامین اجتماعی، فرهنگ و هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن و عمران شهری و روستایی و منابع آب به بهره‌برداری می‌رسند که بخش مسکن، عمران شهری و روستایی با هفت پروژه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

فرماندار رودان در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه‌ها با حضور مسئولان شهرستانی و تعداد چهار پروژه توسعه شبکه برق در مناطق مختلف شهرستان، سالن‌های ورزشی چند منظوره شهید محمد جعفری و هلال‌احمر و همچنین افتتاح 500 واحد مسکن مهر نیز با حضور مسئولان استانی در طول دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی رودان همچنین از کلنگ‌زنی تعداد سه پروژه طرح ساماندهی ایستگاه‌های مسافربری رودان، احداث خانه قرآنی روستای اسلام‌آباد در بخش بیکاه و مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در روستای رهدار بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال خبر داد.

انتهای پیام/88005/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول