اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری دماوند

جشنواره نقاشی دهه فجر و انقلاب در دماوند برگزار می‌شود

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند گفت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره نقاشی دهه فجر و انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان دماوندی برگزار می‌شود.

جشنواره نقاشی دهه فجر و انقلاب در دماوند برگزار می‌شود

صدیقه اشراف‌‏اسلامی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: این جشنواره به مدت 10 روز ادامه دارد و طی آن، هر روز حدود 40 نفر از دانش‌‏آموزان مدارس ابتدایی سطح شهر، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گردهم می‌آیند.

وی افزود: اجرای برنامه‌هایی مانند کارگاه نقاشی، تصویرسازی از خاطرات انقلاب و مسابقات کوتاه برای دانش‌‏آموزان در دستور کار این جشنواره است که در پایان، پس از تقدیر از دانش‌‏آموزان و پذیرایی، سعی می‌کنیم روزی به یاد ماندنی برای آنان رقم بزنیم.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند ادامه داد: قبل از آغاز کارگاه‌های نقاشی، با بیان خاطرات انقلاب و ارائه تصاویری از صحنه‌های تظاهرات و نیز با بیان خاطرات حضرت امام خمینی (ره)، برای کودکان و نوجوان حاضر در جشنوراه ذهنیتی ایجاد می‌کنیم تا بر اساس آن بتوانند به ارائه و خلق اثر کودکانه خود بپردازد.

اشراف‌‏اسلامی همچنین به برپایی ایستگاه نقاشی در روز 22 بهمن در مسیر راهپیمایی اشاره و اظهار کرد: در این برنامه، کودکانی که در راهپیمایی شرکت کرده‌اند، آزاد هستند تا تصور خود از انقلاب، دهه فجر، پیروزی و 22 بهمن را به تصویر بکشند.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند تصریح کرد: در این روز، به تمام کودکانی که در ایستگاه نقاشی حضور می‏‌یابند، کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در حوزه کودک و نوجوان اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه نیز با همکاری و همراهی بخش فرهنگی هنری شهرداری دماوند انجام می‌شود و می‌تواند تأثیر به‌سزایی در آشنایی کودکان با انقلاب، امام و دهه فجر داشته باشد.‌

انتهای پیام/2568/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول