اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور عمرانی فرمانداری چرام خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 14 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در چرام

مسئول امور عمرانی فرمانداری چرام از افتتاح و کلنگ‌زنی 14 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در چرام خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 14 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در چرام

سیدولی سعادت‌نشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از افتتاح و کلنگ‌زنی 14 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر با اعتبار 49 میلیارد ریال در چرام خبر داد.

کارشناس مسئول برنامه‌ریزی فرمانداری چرام با بیان اینکه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، 14 پروژه در چرام به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: بیشتر این پروژه‌ها مربوط به بخش عمرانی است.

وی افزود: برای افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال در چرام اعتباری بالغ بر 49 میلیارد و 822 میلیون ریال هزینه شده است.

این مسئول به شاخص‌ترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر سال‌ جاری در این شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث سد شرابگروه و پروژه ورودی چرام از جمله این پروژه‌ها است.

سعادت‌نشان با اشاره به ضرورت مرکز خرید گندم در چرام، ابراز کرد: مرکز خرید گندم در چرام با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی پنج نفر کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از برق‌رسانی و گاز رسانی به مسکن مهر چرام در دهه فجر امسال خبر داد و اضافه کرد: طول شبکه توزیع گاز در این پروژه حدود 3000 متر و ایجاد شبکه برق فشار ضعیف به طول 2845 متر و فشار متوسط به طول 3005 متر است.

مسئول امور عمرانی فرمانداری چرام، تصریح کرد: افتتاح مدرسه شهید محمدزاده چرام، افتتاح 50 باب منازل احداثی برای مددجویان در سطح شهرستان و توسعه شبکه برق روستایی از دیگر پروژه‌های شاخص بوده که به مناسبت دهه فجر امسال در چرام افتتاح می‌شود.

سعادت‌نشان به دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دهه فجر در چرام اشاره کرد و گفت: اداره کل آب منطقه‌ای استان، کمیته امداد امام خمینی، اداره نوسازی مدارس، بنیاد مسکن، شرکت برق، شرکت گاز، منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره راه و شهرسازی و اداره تعاون روستایی از جمله این دستگاه‌ها است.

این مسئول، خاطرنشان کرد: با کلنگ‌زنی و افتتاح این پروژه‌ها در شهرستان چرام، اشتغال پایدار برای 71 نفر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول