اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دشتستان خبر داد

برپایی 5 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در دشتستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برپایی پنج نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در دشتستان خبر داد.

برپایی 5 نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در دشتستان

کرم باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ایران اسلامی در شرایط کنونی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و به فضل پروردگار و با همت مردم و مسئولان، روز به روز شاهد عزتمندی بیشتر ایران اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت دهه فجر افزود: دهه فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی است و در همین راستا وظیفه داریم با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری پیام و رسالت انقلاب اسلامی ایران را برای نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان بر لزوم تبیین دستاوردهای نظام تأکید کرد و یادآور شد: نسل امروز باید با خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی آشنا شوند و مسئولان موظف هستند در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف این خدمات را برای نسل امروز تبیین کنند.

باقری از برپایی پنج نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری دهه فجر در دشتستان خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال تعداد پنج نمایشگاه تخصصی فرهنگی هنری در مناطق مختلف دشتستان اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: نمایشگاه هنرهای تجسمی، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه نقاشی از جمله این برنامه‌هاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: افتتاح دفتر خبر سیمای دشتستان نیز در دهه فجر امسال در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب فجر و نقاشی نقش خیال در برازجان خبر داد و افزود: نمایشگاه‌های کتاب فجر و نقاشی نقش خیال در فرهنگسرای ارشاد برازجان افتتاح شد.

باقری ادامه داد: نمایشگاه کتاب فجر با دو هزار عنوان در قالب 30 هزار جلد کتاب تا پایان دهه مبارک فجر برپا خواهد بود.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه کتابچه‌ها، مجله‌ها و روزنامه‌های دوران انقلاب و حوادثی که منجر به پیروزی انقلاب شد برای معرفی تاریخچه انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

این مسئول اذعان داشت: در نمایشگاه نقاشی نقش خیال نیز 30 تابلوی رنگ روغن و نقاشی خط اثر هنرمند برازجانی «علی بحرینی» با موضوع امام(ره) و انقلاب با عناوین متفاوت در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول