اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

70/ مازندران در سی‌و پنجمین بهار انقلاب

اعتبار 425 میلیارد ریالی برای بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر آمل

سرپرست فرمانداری ویژه آمل گفت: در دهه فجر امسال 58 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 425 میلیارد ریال در سطح شهر و روستا به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتبار 425 میلیارد ریالی برای بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کلنگ پروژه بلوار 35 متری وصال شهر امامزاده عبدالله به عنوان نخستین پروژه رسمی شورای اسلامی شهر و شهرداری این شهر تازه تاسیس امشب با حضور مسئولان به زمین زده شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این مراسم ابراز داشت: در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید براساس منویات رهبر انقلاب گام برداشته و به عمران و آبادانی ایران اسلامی بیاندیشیم.

سیدجعفر رسولی ادامه داد: با توجه به تحریم‌های شدید اجانب نسبت به کشورمان در دهه فجر امسال 58 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 425 میلیارد ریال در سطح شهر و روستا به بهره‌برداری می‌رسد تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

این مسئول با اعلام اینکه شهر تازه تاسیس امامزاده عبدالله در مدت زمان کم فعالیت‌اش توانسته دست به خدمات زیادی بزند، اذعان داشت: تبدیل روستا به شهر مشکلات زیادی دارد که خوشبختانه این مسئله با همت مردم و مسئولان در این شهر به خوبی نمایان شد.

رسولی با تأکید بر اینکه باید همه در جهت پیشرفت و توسعه شهر امامزاده عبدالله دست به دست هم دهیم، ابراز داشت: مردم نیز باید پای کار بیایند و شهرداری از اعتبارات خودکفایی بهره ببرد.

رئیس شورای اسلامی شهر امامزاده عبدالله نیز در این مراسم با اعلام اینکه حمایت و هدایت مردم و مسئولان باعث پیشرفت می‌شود، گفت: امامزاده عبدالله از شهرهای تازه تاسیسی است که آینده‌ای روشن در انتظار آن است.

ولی‌الله بیشمی در پایان با اعلام اینکه پروژه بلوار 35 متری وصال شهر امامزاده عبدالله به عنوان نخستین پروژه رسمی شورای اسلامی شهر و شهرداری 5/1 متر طول دارد، تصریح کرد: برآورد اولیه اعتبار این پروژه 4 میلیارد تومان بوده که امیدواریم حداکثر طی دو سال شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن باشیم.

انتهای پیام/86012/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول