اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

یک هزار میلیارد تومان پروژه آبرسانی به روستاهای کرمان آماده واگذاری ‌است

استاندار کرمان گفت: ‌یک هزار میلیارد تومان پروژه آبرسانی به روستاهای کرمان آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

یک هزار میلیارد تومان پروژه آبرسانی به روستاهای کرمان آماده واگذاری ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در حاشیه نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 14 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بخش خصوصی از مسیر ستاد سرمایه‌گذاری استان کرمان کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی بیان داشت: طی هفته آینده جلسه‌ای با 14 سرمایه‌گذار بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در کرمان برگزار و مشکلات این سرمایه‌گذاران بررسی می‌شود.

مقام عالی دولت در استان کرمان تصریح کرد: یک هزار میلیارد تومان پروژه آبرسانی به روستاهای کرمان آماده واگذاری به بخش خصوصی است که دولت خرید تضمینی آب را از این سرمایه‌گذاران انجام می‌دهد و این امر یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به شمار می‌رود.

رزم‌حسینی ابراز داشت: دولت در استان کرمان برای انعقاد قرارداد در زمینه پروژه‌های آب شهری و روستایی آمادگی دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بحث واگذاری پروژه‌های فاضلاب استان کرمان به بخش خصوصی گام‌هایی برداشته شده است و دولت پساب این فاضلاب‌ها را با قیمت تضمینی خریداری می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فاز غربی شبکه فاضلاب شهر کرمان با هزینه 600 میلیارد تومان آماده واگذاری به بخش خصوصی است، ادامه داد: راه‌اندازی تصفیه‌خانه غرب شهر کرمان فرصت مناسبی برای جبران کمبود آب در این کلانشهر است.

رزم‌حسینی با اشاره به برگزاری نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کهنوج گفت: بعد از این جلسه مشکلات سه شرکت سرمایه‌گذار برطرف شد و آنها از اقدامات صورت گرفته تقدیر کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: سازمان عمران کویر کرمان با هدف تمرکز بر ظرفیت‌های کویر راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول همچنین کویر استان کرمان را از زیباترین و بکرترین کویرها خواند و تصریح کرد: گردشگران داخلی و خارجی بسیاری برای حضور در کویر ارزشمند استان کرمان تمایل دارند.

انتهای پیام/80019/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول