اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای بروجرد:

سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی در بروجرد مهم است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه فرهنگی در بروجرد مهم است.

سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگی در بروجرد مهم است

 فرزانه کردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد با بیان اینکه توسعه فرهنگی نباید به طور سطحی و کوتاه مدت مورد توجه قرار گیرد، گفت: به طور قطع اجرای یک برنامه مدون و حساب شده فرهنگی بر اساس هویت ملی و دینی، توطئه‌های استعمارطلبان جهان را در نبرد فرهنگی آنها با کشورهای در حال توسعه شکست می‌دهد.

این مسئول افزود: این موضوع به زیرساخت‌‌های محکم و مداوم فکری نیاز دارد.

وی اظهار کرد: در حقیقت توسعه فرهنگی زمانی در جامعه‌ تحقق می‌یابد که طرز تفکر افراد آن جامعه متحول شده و همگان به امکانات فرهنگی موجود در جامعه به شکل یکسان دسترسی داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: انتقال تجارب و اعلام مواضع مشترک درباره مسائل فرهنگی، هنری و اجتماعی مابین دستگاه‌‌های متولی اجرا و توسعه امور فرهنگی در شهر، می‌تواند از جمله روش‌‌های مناسبت برای تبیین و توسعه راهکارهای فرهنگی، هنری و اجتماعی باشد.

وی حفظ فرهنگ بومی هر منطقه توسط مدیران شهری را خواستار شد و عنوان کرد: فرهنگ بومی شالوده اصلی فرهنگ جامعه است و برنامه‌ریزی اساسی برای برجسته‌‌سازی فرهنگ بومی با بهره‌گیری از ظرفیت‌‌های مدیریت شهری در اسرع وقت ضروری است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر بروجرد با تأکید مجدد بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه فرهنگی در شهر تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش برخلاف سایر سرمایه‌ها می‌تواند موجب پایین ‌آمدن جدی سطح هزینه‌های اداره جامعه و ایجاد تعاملات اجتماعی در بین مردم شود.

کردی انسان‌سازی را یکی از مباحث اساسی توسعه فرهنگی عنوان و از بی‌توجهی به این بخش انتقاد و بیان کرد: متولیان امور فرهنگی باید در این رابطه با هدف تربیت سالم انسان‌‌ها در جوامع شهری و تحکیم نهاد خانواده، فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول