اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد:

مشهد امن‌ترین شهر دنیا برای سرمایه‌گذاری است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های کلان شورای شهر مشهد گفت: مشهد امن‌ترین شهر دنیا برای سرمایه‌گذاری است.

مشهد امن‌ترین شهر دنیا برای سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر لطفی عصر امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور بارگاه ملکوتی علی‌ابن موسی الرضا(ع) در شهر مشهد شیب سرمایه‌گذاران به سمت این شهر است.

وی تصریح کرد: نگاه ویژه شورا موضوع جذب سرمایه‌گذار در مشهد را به جهتی برده که همواره سرمایه‌گذاران خود متقاضی حضور در این شهر هستند و به دنبال مکان‌های مناسب جهت احداث زیرساخت‌ها می‌باشند.

وی ادامه داد: اولویت جذب و اجرای پروژه مشارکتی با سرمایه‌گذاران در مناطق محروم و خدمت‌رسانی به مردم تعریف شده و نباید همانند پروژه‌های گذشته به صورت تجاری محض باشد.

لطفی یادآور شد: در مناطق محروم شهر به سرمایه‌گذاران مشوق‌هایی ارائه می‌شود که به معاونت اقتصادی مجوزهای آن از سوی شورا داده شده است.

وی اضافه کرد: قطب زیارتی بودن شهر کمک شایانی به جذب سرمایه‌گذار در مشهد کرده به صورتی که جذب مشارکت در مناطق زیارتی به کرات بیشتر رویت شده است.

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: نیاز زائرین و مجاورین در این شهر به تمامی حوزه‌ها برمی‌گردد به صورتی‌که احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: حل مشکلات مردم و ارائه خدمات به شهروندان از جمله دغدغه‌های شورا و شهرداری بوده و به همین منظور می‌توان از این سیاست به عنوان جذب سرمایه‌گذار استقاده کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: تسهیل سیستم حمل و نقل عمومی، موضوعات محیط زیست و دغدغه‌های مردم از اولویت‌های شورا است.

وی گفت: در مشهد می‌توان سرمایه‌گذاری مشروط را اجرایی کرد و البته باید فرصت‌ها و چالش‌های این شهر را به آنها عنوان کرد تا در روند اجرای پروژه‌ها مشکلاتی پیش نیاید.

این عضو شورای شهر مشهد افزود: در سال آینده مشهد نیازمند 250 مسجد است و می‌توان از سرمایه‌گذاران در این مقوله دعوت به همکاری کرد.

لطفی یادآور شد: همچنین می‌توان از سرمایه‌گذاران در جهت توسعه و افزایش معنویت عرصه میدان شهدا بهره برد.

انتهای پیام/2202/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول