اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار میسان عراق در دیدار با استاندار خوزستان خبر داد

استقبال از سرمایه‌گذاری پیمانکاران ایرانی در استان میسان عراق

استاندار میسان عراق گفت: در استان میسان پروژه‌های استراتژیک و خدماتی زیادی وجود دارد و این حضور ما یک دعوت رسمی از شرکت‌ها و پیمانکاران ایرانی برای سرمایه‌گذاری است.

استقبال از سرمایه‌گذاری پیمانکاران ایرانی در استان میسان عراق

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، دیدار استانداران خوزستان و میسان عراق برگزار شد.

استاندار خوزستان در این دیدار گفت: حساسیت همکاری‌های متقابل برای ما به گونه‌ای بود که در ابتدای شروع فعالیت به عنوان استاندار، دفتر همکاری با عراق را ایجاد کردیم.

عبدالحسن مقتدایی با اشاره به اینکه هر دو استاندار تا کنون دو بار در استان‌های مربوطه خود استاندار بوده‌اند اظهار امیدواری کرد در دور دوم مسئولیت خود کارهای تکمیل نشده کامل شوند.

مقتدایی ابراز کرد: استنباط این است که تفکراتمان به هم خیلی نزدیک است و نظراتمان برای تسریع در کار‌ها و ایجاد تفاهم‌ها منطبق است.

استاندار خوزستان پیشنهاد داد موارد تفاهم‌نامه را بار دیگر مرور کنند و موارد جدیدی به آن اضافه شود

در ادامه این دیدار استاندار میسان خطاب به استاندار خوزستان گفت: ابتدا منصب جدید را تبریک می‌گویم و از میزبانی شما سپاسگزارم.

علی دوایی‌لازم اظهارکرد: فرصت پیش آمده بین دو استان همجوار فرصت خوبی است و تفاهم‌نامه‌ها هم باعث پیشرفت و حرکت‌های خوب خواهد شد.

وی ابراز داشت: در زمان رژیم صدام به استان میسان هیچ توجهی نشده است.

وی افزود: پس از سرنگونی این رژیم فرزندان استان میسان همت به خرج دادند و در آبادانی آن به موقعیت‌های خوبی رسیدند، ولی با این حال ما باید از تجربیات گرانبهای استان خوزستان استفاده کنیم.

استاندار میسان تصریح کرد: این دومین سفرمان به استان خوزستان است و با هیأت عالی آمد‌ه‌ایم و این نیت واقعی ما برای همکاری را نمایان می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در استان میسان پروژه‌های استراتژیک و خدماتی زیادی وجود دارد و این حضور ما یک دعوت رسمی از شرکت‌ها و پیمانکاران ایرانی برای سرمایه‌گذاری است.

دوایی‌لازم تاکید کرد: از طرف ما تسهیل فرآیند‌های حضور شرکت‌های ایرانی در میسان عراق فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/2329/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول