اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین نقش هیئت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی شاخص‌های هیئت تراز انقلاب اسلامی در چرام

به منظور تبیین نقش هیئت‌های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی، کارگاه آموزشی شاخص‌های هیئت تراز انقلاب اسلامی در چرام برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی شاخص‌های هیئت تراز انقلاب اسلامی در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، ظهر امروز به همت شورای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه آموزشی شاخص ‌های هیئت تراز انقلاب اسلامی در چرام برگزار شد.

در این مراسم که در مسجد امام علی(ع)چرام برگزار شد، جلال دارش، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد، پیروزی انقلاب اسلامی را فصل جدیدی در تاریخ بشریت دانست و اظهار کرد: قیام امام خمینی (ره) در عصری که دوران جمود و یخ زدگی فکری در تاریخ بشر بود، باعث به وجود آمدن تعریف جدیدی از انسانیت در عصر مدرن شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری این کارگاه آموزشی، عنوان کرد: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری چنین جلساتی، بحث محتوا سازی هیئت‌ها است.

وی افزود: نکته بسیار مهم در بحث هیئت داری این است که نباید جلسات هفتگی را رها کنیم و هیئت‌هایی که می‌خواهند شاخص و تراز انقلاب اسلامی باشند، باید به صورت هفتگی برای مخاطبین خود به خصوص جوان‌ها و نوجوان‌ها برنامه داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اهمیت بحث دانش‌آموزی باید سعی شود که بحث هیئت نوجوانان حسینی در مدارس تشکیل شود و آفت‌هایی را که دانش‌آموزان ما به آن‌ها دچار هستند و یا در دانشگاه با آن مواجه خواهند شد و بر هویتشان تاثیر مثبت یا منفی خواهد گذاشت را شناسایی کنیم تا با پشتوانه معنوی محکم‌تری وارد دانشگاه شوند.

دارش، محتواسازی هیئت‌ها، نقش هیئت‌های مذهبی در دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی و ساختارها، آسیب‌ها و نحوه روح تشکیلاتی که بر هیئت‌ها حاکم است را از مهم‌ترین بحث‌های این کلاس آموزشی برشمرد.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول