اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فعالان مذهبی

رئیس و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی کنگان معرفی شدند

در آیینی با حضور مسئولان و فعالان مذهبی، رئیس و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان کنگان معرفی شدند.

رئیس و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی کنگان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، رئیس تبلیغات اسلامی کنگان پیش از ظهر امروز در آیین انتخاب رئیس و اعضای جدید شورای هیئت‌های مذهبی کنگان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی از ستون‌های اقتدار فرهنگی ایران اسلامی هستند و سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توسعه فرهنگ دینی و بصیرت‌افزایی اقشار مختلف با ساماندهی موضوع هیئت‌های مذهبی از طریق شورا بر آن است که فرهنگ کلان دینی را پوشش دهد.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی با اشاره به نقش قابل توجه هیئت‌های مذهبی در تعمیق فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) افزود: هیئت‌های مذهبی پیش‌قراولان فرهنگی برای ترویج و تنظیم شعائر مذهبی و اسلامی مردم هستند که بزرگترین شبکه تبلیغی جامعه را در سطح خرد و کلان در اختیار دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند نقش عمده‌ای را در اجرای برنامه‌های فرهنگی ایفا کنند و در واقع بزرگترین مانورهای تبلیغاتی و مذهبی توسط این تشکل تخصصی میانی در سطوح مختلف علیه دشمنان در مقابله با تهاجم فرهنگی صورت می‌گیرد.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی باید در زمینه اسلام‌‌شناسی و آگاهی اعضا آمادگی کامل داشته باشند تا بتوانند دیگر بخش‌های جامعه را در کنار فعالیت‌های فرهنگی خود آموزش دهند و این به آن معناست که مسئولان هیئت‌ها، روحانی هر هیئت و اعضا آن باید در خودسازی و ارتقای آگاهی خود بکوشند.

این مسئول بیان کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت هیئت‌های مذهبی استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

اهرمی در این نشست بر برنامه‌سازی فرهنگی و دینی، تشکیل جلسات به صورت منظم با هدف بالابردن و آگاهی‌سازی هیئت‌های مذهبی، اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت کلان در سطح منطقه و برگزاری گردهمایی مسئولین هیئت‌ها در مناسبت‌های شاخص سال تاکید کرد.

در این مراسم و پس از انجام آئین انتخابات، عبدالرسول رسولی به‌عنوان رئیس، عبدالامیر ربیعه به‌عنوان نائب رئیس و هادی رشیدی‌نژاد به مدت یک سال به‌عنوان دبیر شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان کنگان انتخاب شدند.

انتهای پیام/2451/ر30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول