اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد

برگزاری دوره‌‌های آموزشی کاربردی برای هیئت‌های مذهبی در کشور

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری دوره‌‌های آموزشی کاربردی برای هیئت‌های مذهبی در کشور خبر داد.

برگزاری دوره‌‌های آموزشی کاربردی برای هیئت‌های مذهبی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا معممی مقدم صبح امروز در جمع اعضای شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر اظهار داشت: شوراهای مذهبی یک ظرفیت بسیار مهم برای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: باید با استفاده از این ظرفیت بیش از پیش در زمینه نشر فرهنگ اسلامی کوشا باشیم و با تهاجم فرهنگی غرب مقابله کنیم.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی بر تاثیر رفیع هیئات مذهبی در حوزه اجتماعی در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، هنجارشکنی‌ها و بزهکاری‌ها اشاره کرد و افزود: امروز با توجه به وجود مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه نقش هیئات مذهبی در برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها و ورود جدی در این حوزه‌ها بسیار تعیین کننده است.

معممی مقدم با اشاره به ضرورت تخصصی عمل کردن در فعالیت‌های هیئات مذهبی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی جزء اولویت‌های مهم تشکل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در سال 93 به شمار می‌روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز در ابتدای این جلسه با بیان اینکه هیئات مذهبی بوشهر هیئاتی پویا و توانمند هستند، اضافه کرد: هیئات مذهبی به عنوان سربازان ولایت در جبهه فرهنگی هستند و نقش موثری در گرامیداشت مراسم‌های انقلاب اسلامی دهه فجر و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ادامه داد: نگاه ما در سازمان تبلیغات اسلامی به مجموعه هیئات مذهبی نگاه کارشناسی است و هر کدام از شما در حوزه فعالیت خود باید از طریق ارائه راهبردهای علمی و عملی در انجام رسالت خود کوشا باشید تا شاهد پویایی بیش از پیش شورای هیئات مذهبی در سطح استان بوشهر باشیم.

در پایان این جلسه نوشاد نوشادی رئیس، سید ناصر فاطمی نایب رئیس و محمدباقر خادم دبیر شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شورای هیئات مذهبی استان نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول