اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی قزوین اعلام کرد

فعالیت 1300 هیئت مذهبی در قزوین

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قزوین از فعالیت یک هزار و 300 هیئت مذهبی در این استان خبر داد.

فعالیت 1300 هیئت مذهبی در قزوین

قاسم حامدی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در حال حاضر در استان قزوین یک هزار و 300 هیئت مذهبی فعالیت دارند که در مراسم گوناگون مذهبی ایفای نقش می‌کنند.

وی تعداد هیئت‌های مذهبی شهرستان قزوین را 530 هیئت اعلام کرد و افزود: قزوین از دیرباز به شهر دارالمؤمنین شهرت داشته و مردم متدین قزوین در اعیاد و سوگواری‌های مذهبی حضوری پرشور و گسترده دارند که این حکایت از ایمان بالای مردم این دیار دارد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان قزوین ادامه داد: در شهرستان‌های این استان نیز شاهد فعالیت‌های گسترده هیئت‌های مذهبی در راستای حفظ ارزش‌های دینی و بسط و گسترش آن در میان مردم هستیم که این مهم لزوم توجه ویژه به این هیئت‌های مذهبی را دوچندان می‌کند.

حامدی‌فر از برپایی نشست بین شورای هیئت‌های مذهبی استان قزوین با استاندار خبر داد و بیان کرد: قرار بر این است که در دهه مبارک فجر نشستی با استاندار محترم در خصوص مسائل پیش‌رو در هیئت‌های مذهبی داشته باشیم که مسلما برپایی اینگونه نشست‌ها همراه با نگاه ویژه استاندار در پیشبرد اهداف مؤثر خواهد بود.

گفتنی است، پیش از این انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان برگزار شد که در نهایت قاسم حامدی‌فر به عنوان رئیس، حامد کبودوند نایب رئیس و سعید خورشیدی در سمت دبیر این شورا انتخاب شدند.

انتهای پیام/77003/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول