اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه تأکید کرد

عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در هیئت‌های مذهبی کهگیلویه

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه بر عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در هیئت‌های مذهبی کهگیلویه تأکید کرد.

عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در هیئت‌های مذهبی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز به همت اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه دوره آموزشی مسئولان هیئت‌های مذهبی در این اداره برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب در این دوره، با تقدیر از حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی، اظهار کرد: امروزه هدایت مردم به مراسم مذهبی رسالتی است که بر دوش شما پرچم‌داران هیئت‌ها نهاده شده و این رسالت سنگین که اجر معنوی بالایی به همراه دارد باید به بهترین نحو انجام شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه با اشاره به محتوای دوره آموزشی، عنوان کرد: این دوره آموزشی که بیشتر رهنمود‌های مقام معظم رهبری است گامی برای شناخت مسیر ولایت است.

وی افزود: اگر ما بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در هیئت‌ها عملی کنیم، عزاداری‌ها و شادی‌هایمان صبغه معنوی به خود می‌گیرد و امیدواریم این امر به دست شما محقق شود.

این مسئول با اشاره به ابعاد مدیریتی هیئت، گفت: مسئول هیئت باید در بعد فرهنگی به تفسیر و حفظ کتاب الهی، احکام شرعی، سیره عملی ائمه و معصومین، نماز اول وقت و... اهمیت داده و اعضای هیئت را در این زمینه امر به معرف و نهی از منکر کند.

وی به بعد سیاسی اشاره کرد و افزود: مسئولین هیئت‌های مذهبی خود را درگیر مسائل جناحی و سیاسی بازی نکنند و تنها پیرو خط مستقیم ولایت بوده و در راستای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.

گفتنی است؛ در این دوره 50 نفر از مسئولان هیئت‌های مذهبی حضور داشتند.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول