اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/102

عملیات رهایی گروگان یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد

عملیات رهایی گروگان یگان ویژه شرق استان تهران همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

عملیات رهایی گروگان یگان ویژه شرق استان تهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز و همزمان با 13 بهمن و دومین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی عملیات» نامگذاری شده است، عملیات رهایی گروگان یگان ویژه شرق استان تهران (نوپو) برگزار شد.

بر پایه این گزارش در عملیات مذکور که در حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و دین‌پرور معاون امور مساجد شهرستان ورامین، مرتضی مومنی‌فر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین، محمد کاشانی رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس جنوب و علی عباسی معاون فرهنگی شهردار ورامین برگزار شد، طی عملیاتی نمایشی تعدادی گروگان از چنگال گروگان‌گیران آزاد شدند.

حبیب‌الله روح‌زاده، فرمانده یگان ویژه فرماندهی ویژه شرق استان تهران طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مسئولان و شرکت‌کنندگان در این مراسم و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: تمام نیروهای یگان ویژه شرق استان تهران آمادگی لازم را دارند تا پای جان از آرمان‌های مقدس امام (ره) و انقلاب دفاع کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر خطاب به جوانان یگان ویژه گفت: شما نسلی هستید که دوران انقلاب را ندیدید اما مهم است که دوران انقلاب را مرور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی افزود: این کشور قبل از انقلاب اسلامی کاملا وابسته بود و از خود هیچ نداشت، مجلس و دولت و شاه این کشور وابسته به بیگانگان بودند، نظامیان و مقامات عالی‌رتبه نظامی ما در برابر یک سرباز آمریکایی هیچ بودند.

این مسئول ادامه داد: دست آمریکایی‌ها برای انجام هرگونه جنایت در این کشور باز بود، ملت ما از خود هیچ نداشت، نمی‌گذاشتند نخبگان ایرانی به عرصه برسند، نخبگان ما را می‌بردند اروپا و آمریکا و خروجی فعالیت‌های آن‌ها را با منت به ما می‌دادند.

وی با بیان اینکه امام (ره) حق بزرگی بر گردن ما دارد گفت: امام(ره) کشور ما را آزاد کرد و یکه و تنها فریاد آزادی‌خواهی را در 15 خرداد سر داد و این فریاد پس از 15 سال در سال 57 به پیروزی رسید و به برکت انقلاب عزیز اسلامی امروز کشور ما ماهواره به فضا می‌فرستد، موشک‌های امروز ایران اسلامی لرزه به اندام دشمنان افکنده، این دشمنان جایگاه ایران را می‌دانند و به همین دلیل جرات حمله به این کشور را ندارند، این خودباوری را مدیون حرکت امام(ره) هستیم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران با ابرقدرت معنوی خواندن کشورمان عنوان کرد: ایران اسلامی امروز بر دل‌ها حکومت می‌کند، حزب‌الله لبنان که شاگردان مکتب امام و رهبری است خواب راحت را از رژیم اشغالگر قدس گرفته است.

وی ادامه داد: تمثال امام (ره) و رهبری در نقطه صفر مرزی به سوی رژیم صهیونیستی نصب شده و این‌ها نشان‌دهنده قدرت انقلاب اسلامی است، انقلابی که آن روز با غربت آغاز شد امروز با عظمت در حال استمرار است.

حجت‌الاسلام محمودی با تاکید بر اهمیت بیداری جوانان گفت: جوانان باید بیدار بوده و جریانات را به خوبی بشناسند، دشمن قصد شبهه‌افکنی در جوانان را دارد و رسالت اصلی رسانه‌های دشمن رواج فرهنگ ولنگاری در جامعه است، نباید ذره‌ای تردید به خود راه دهیم، این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد و اگر کسی مانند فتنه 88 در این مسیر بلغزد خود ضرر خواهد دید.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول