اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/96

طراحی مسابقه جدول ویژه دهه مبارک فجر در سطح استان تهران

مدیر طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران از طراحی مسابقه جدول ویژه دهه مبارک فجر در سطح استان تهران خبر داد.

طراحی مسابقه جدول ویژه دهه مبارک فجر در سطح استان تهران

رضا اصیلی مهابادی همزمان با 13 بهمن و دومین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان «انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی» نامگذاری شده است در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: اهمیت بازی‌های فکری برای نوجوانان، مانند اهمیت کارکردن برای بزرگسالان است.

مدیر طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: تجربه‌ها و آموزه‌هایی را که جوانان و نوجوانان از بازی کردن به‌دست می‌آورند، برای کار کردن استفاده می‌کنند.

مهابادی ادامه داد: در حقیقت تفاوت زیادی بین کار کردن و انجام بازی فکری نیست، بازی خوب مانند کار خوب و بازی بد مانند کار بد است.

وی اضافه کرد: یکی از بازی‌های فکری که سبب افزایش معلومات و اطلاعات عمومی می‌شود پر کردن جدول کلمات است که دارای طرفداران زیادی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان دارد.

این مسئول عنوان کرد: به همین دلیل مسابقات متعدد جدول کلمات با جهت‌دهی موضوعات دهه مبارک فجر طرح‌ریزی گردیده و در سطح شهرستان‌های استان تهران توزیع می‌شود که در نهایت به 10 تن از برندگان مسابقه مذکور جوایز ارزنده‌ای از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2462/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول