اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه خواستار شد

جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از مسئولان سازمان نوسازی و بهسازی مدارس استان کرمانشاه خواست هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس اقدام کنند.

جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: در بحث اعتبارات، اولویت با آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به لزوم حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود، بیان داشت: روش‌های صحیح که موجب ارتقای قابلیت‌ها و کیفیت خدمات آموزش و پروش می‌شود را باید به‌کار برد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با بالا رفتن کیفیت جلسات و تصمیمات گرفته شده در آن‌ها باید به‌جایی رسید که آموزش و پرورش در صدر تمام دستگاه‌ها حرکت کند.

رضایی‌بابادی‌ از مسئولان سازمان نوسازی و بهسازی مدارس استان کرمانشاه خواست هر چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس اقدام کنند.

وی تأکید کرد: به‌دنبال جذب پیمان‌کاران بیشتر برای سرعت بخشیدن به تجهیز تمام مدارس استان کرمانشاه به سیستم‌های گرمایشی جدید باشید تا در زمستان آینده دیگر مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به لزوم وجود برنامه زمان‌بندی شده برای رفع موانع خطرآفرین در مدارس، خاطرنشان کرد: با معرفی استاندارد‌های جدید در این برنامه‌ها باید عدالت را در سراسر استان برقرار کرد.

به گفته رضایی‌بابادی‌، تمام دانش‌آموزان در استان حتی در دورافتاده‌ترین مناطق روستایی باید از امکانات و حق و حقوق یکسانی برخوردار شده و اولویت فراهم آوردن حداقل امکانات و ارتقای بعد کیفی آموزش باشد.

وی با تأکید بر استفاده از قابلیت‌ها موجود آموزش و پرورش، اذعان داشت: شناسایی املاک مازاد که دارای ارزش‌افزوده و قابلیت تغییر کاربری دارند، در حل مشکلات این بخش مؤثر خواهد بود.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: دغدغه ما فراهم کردن امکانات مناسب برای تمام دانش‌آموزان است و با برنامه‌ریزی درست، باید هزینه‌های اضافی که در شهر‌ها صورت می‌گیرد را به روستاها باید برد.

انتهای پیام/2700/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول