اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

رایزنی برای رفع انسداد مرز خسروی و رونق گردشگری

استاندار کرمانشاه یکی از مشکلات بخش گردشگری را انسداد مرز خسروی عنوان کرد و گفت: رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته تا مشکلات موجود رفع شود.

رایزنی برای رفع انسداد مرز خسروی و رونق گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی عصر امروز در ششمین جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان کرمانشاه با موضوع بررسی مسائل حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، توریست درمانی و مسائل مالیاتی گفت: مناطق نمونه گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار باید از راه‌های مختلف معرفی شوند.

وی تصریح کرد: مسئولان مربوطه باید درآمدهای طرح‌های مختلف در خصوص مناطق نمونه گردشگری را به‌صورت شفاف مشخص و آخرین وضعیت واقعی پیشرفت فیزیکی طرح‌ها را اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر در نظر گرفتن طرح جامع کاربردی در ایجاد پروژه‌ها، گفت: طرح‌های توسعه گردشگری در صورت توجیه اقتصادی و بازدهی مناسب برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شوند.

وی ایجاد مشاغل صنایع دستی را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: در این زمینه آمادگی انجام هر گونه مساعدتی به هنرمندان و افراد شاغل و فعال را داریم.

رضایی‌بابادی یکی از مشکلات بخش گردشگری را انسداد مرز خسروی عنوان کرد و گفت: رایزنی‌هایی در این زمینه صورت گرفته تا مشکلات موجود رفع شود.

وی در بحث توریسم سلامت پیشنهاد اعزام بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در عراق را ارائه داد و خواستار تسهیل در امور مالیاتی شد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر حفظ حقوق دولت در بخش مالیاتی، ابراز داشت: باید یک روند برای اولویت‌بندی مودیان مالیاتی طراحی شود.

انتهای پیام/2700/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول