اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تفرقه موجب تاریکی، خداگریزی و دوری از انسانیت می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: در سایه شکاف و تفرقه، تنهایی رمق مقابله با تاریکی را می‌گیرد و سرمای خداگریزی و نامسلمانی، به عشق، مجال بودن و بالیدن نمی‌دهد.

تفرقه موجب تاریکی، خداگریزی و دوری از انسانیت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی به‌مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، پیامی صادر کرد.

در ابتدای این پیام فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "این هفته وحدت، این هفته مشترک‌الاحترام بین مسلمین را قدر بدانید، همه سعی کنند وحدت و اتحاد نیروها و در یک جبهه قرار گرفتن نیروهای مسلمین را که رمز سعادت و مایه سربلندی مسلمین و بزرگ‌ترین حربه ملت‌ها در مقابل استکبار جهانی است مغتنم بشمارند و قدر بدانند" را مورد اشاره قرار داده است.

در ادامه این پیام آمده است: هم استانی‌های عزیز با سلام، میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت بر شما عزیزان میمون و مبارک‌باد.

این پیام می‌افزاید: حضرت محمد (ص) پیام‌آور صلح و دوستی و مودت و مهربانی، کلامش اعجاز عشق و وجود پربرکتش بهانه آفرینش بود. آمد تا همه را به خدای واحد، رسول واحد، قبله واحد و کتاب واحد فراخواند. پیام الهی ‌‌‌"واعتصموا به حبل‌الله" را بیاورد و ترویج کند. پیامی از جنس نور که می‌توان با آن از دنیای تاریک جهل و ظلم و عداوت گذشت و به گلستان هم‌دلی رسید.

این پیام تصریح می‌کند: آوای "اشهد ان محمد رسول‌الله" که امروز از مناره‌های مساجد شیعه و سنی در سراسر دنیا به‌گوش افلاکیان می‌رسد، صدای مسلمانانی است که وحدت و هم‌دلیشان را برای پگاه صلح و دوستی فریاد می‌زنند، و فریاد می‌زنند یا رسول‌الله ما "... و لا تفرقوا" تو را شنیدیم و به دل عزم و عشق وحدت و همراهی داریم.

در این پیام تاکید شده است: در سایه شکاف و تفرقه، تنهایی رمق مقابله با تاریکی را می‌گیرد و سرمای خداگریزی و نامسلمانی، به عشق، مجال بودن و بالیدن نمی‌دهد. گرمای دست و دل مسلمین جهان باید که یخ کبر و غرور و خودخواهی جاهلان و جهل پرستان را آب کند. هفته‌ای که به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی هفته وحدت نامیده شده، تکرار و تقویت مکرر یک اندیشه و خط فکری است که بی‌تردید تنها راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و گسترش اسلام‌خواهی و توحید است.

این پیام تصریح می‌کند: یک‌بار دیگر این ایام فرخنده را به همه هم‌استانی‌های عزیز که صد البته سنبل و اسوه هم‌دلی و وحدتند، تبریک و شادباش می‌گویم و صمیمانه آرزومندم بزرگ‌داشت این هفته عزیز تنها به پوستر و پیام و تبریک ختم نشود. با فکر و فعل و اخلاق وحدت و هم‌فکری و هم‌دلی را ترویج کنیم تا در سایه مهر و مهربانی فرداهای رهایی بندگان در بند خدا را شاهد باشیم.

انتهای پیام/2700/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول