اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

تغییر مواضع استکبار نشان از حقانیت ایران اسلامی دارد

استاندار همدان با بیان اینکه دنیا بعد از 35 سال پذیرفته ایران کشور بزرگ و قدرتمندی است، گفت: دنیای استکبار هر روز قدمی به عقب برمی‌دارد که این نشان از حقانیت جمهوری اسلامی دارد.

تغییر مواضع استکبار نشان از حقانیت ایران اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز، زنگ انقلاب توسط استاندار همدان در دبیرستان شاهد ابن‌سینا همدان نواخته شد.

این جشن باشکوه با حضور مسئولان استانی از جمله استاندار، فرماندار همدان، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس ناحیه یک و دو آموزش و پرورش همدان و حضور دانش‌آموزان این دبیرستان با شکوه بسیاری برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت: چه خوب است نسل جدید و جوان امروز به روزهای دهه فجر سال 57 وصل شوند.

محمدناصر نیکبخت به رویداد شکل‌گیری انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی در سال‌های 47 تا 57 اشاره کرد و در ادامه 12‌ بهمن را طلوع فجر انقلاب اسلامی دانست.

وی ابراز داشت: با ورود امام(ره) به کشور هیجان و امید در کشور به وجود آمد و این شور و هیجان ریشه در همت، شهامت، جسارت، تلاش بی‌وقفه و سازنده امام از سال 49 داشت.

استاندار همدان عنوان کرد: در سال 42 امام خمینی(ره) با سخنان منسجم و هشدارآمیز خود به مردم نشان داد که دین و عظمت کشور و اسلام با عملکرد رژیم وقت در تناقض است و این سخنان چنان در دل مردم اثر گذاشت که رژیم تصمیم به جدا کردن امام از مردم گرفت.

وی به مقاومت و استحکام مردم در آن سال‌ها اشاره کرد و افزود: در نهایت در سال 57، شاه مجبور به ترک کشور شد و امام(ره) به کشور بازگشت.

استاندار همدان افزود: امام خمینی(ره) انسان معمولی و مبارز عادی نبود بلکه توسل و اتصال امام به خدا و امام زمان(عج) به گونه‌ای بود که راه و مسیر پیروزی را می‌دانست.

وی به استقبال بی‌نظیر مردم از امام(ره) اشاره کرد و گفت: استقبال مردم به‌گونه‌ای بود که در تاریخ شاهد چنین استقبال بی‌نظیری نبوده و نخواهیم بود.

نیک‌بخت اذعان داشت: ورود امام خمینی به ایران، طلوع فجری را در دنیا رقم زد که در دنیا بی‌نظیرترین انقلاب صورت گرفت و تا امروز پایدار و سربلند در دنیا می‌درخشد.

وی به شعار اصلی انقلاب «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اشاره کرد و گفت: در این شعار استقلال به معنای عدم توجه به استکبار و آزادی به معنای خودکفایی و تعیین سرنوشت آنها به دست خود است.

استاندار همدان ادامه داد: جمهوری اسلامی در این شعار نیز به معنای عدم پذیرش ظلم و استکبار و هر ایده و منش ضد مردمی است.

وی به تلاش‌ها و اقدامات فراوان استکبار برای مبارزه با ایران اشاره کرد و جنگ تحمیلی را یکی از این اقدامات دانست.

نیک‌بخت تأکید کرد: بعد از امام(ره)، رهبر معظم انقلاب کشور را به خوبی اداره کردند به طوری‌که بعد از 35 سال دنیا پذیرفته ایران کشور بزرگ و قدرتمندی است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به فعالیت‌های دولت تدبیر و امید، به مذاکرات خوب آن با ابرقدرت‌ها اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار هر روز قدمی به عقب برمی‌دارد که این نشان از حقانیت جمهوری اسلامی است.

وی جوانان را میراث‌دار انقلاب دانست و اظهار داشتت: جوانان با تحصیلات عالیه، توجه به علم، اعتقاد به انقلاب و خودباوری باید انقلاب را به خوبی حفظ کنند.

انتهای پیام/89029/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول