اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

دهه فجر نماد استقلال‌طلبی ملت ایران اسلامی است

امام جمعه بیجار دهه فجر را نماد استقلال‌طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی عنوان کرد.

دهه فجر نماد استقلال‌طلبی ملت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام علی مرادی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر  اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نماد استقلال‌طلبی و نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از روزها و شب‌های 10 گانه مورد قسم پروردگار متعال در قرآن کریم به شب‌های فجر است گفت: پروردگار متعال به شب‌هایی قسم می‌خورد که تماما به طلوع فجر منتهی می‌شود و دهه فجر و انقلاب اسلامی نیز منتهی به حق و حقیقت و صبح راستین است.

مرادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای تمامی ملت‌های آزادیخواه جهان است، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران از بزرگترین و پر برکت‌ترین رخدادهای جهان است که  همواره الگو و سرلوحه و سرمنشأ تمامی جنبش‌های آزادیخواهانه جهان است.

مرادی به برکات دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دهه فجر نجات‌بخش ملت ایران است که امید و توکل و اعتماد به نفس را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

امام جمعه بیجار افزود: امام خمینی(ره) با انقلاب خود همه تلاش‌های ملت ایران را جهاد در راه خدا نامید و به ایرانیان هویت و اقتدار بخشید.

وی امامت و رهبری‌هایی معمار کبیر انقلاب اسلامی را ادامه امامت امام زمان (عج) عنوان کرد و گفت: امامت وحدت‌بخش، تفکرآفرین و اندیشه‌بخش و از بین برنده جهالت است و امام بت‌شکن انقلاب اسلامی ایران در ایام دهه فجر با آمدن خود در 12 بهمن تمامی خوبی‌ها و فضیلت‌ها را به ارمغان آورد.

خطیب جمعه بیجار با بیان اینکه هویت ملت ایران اسلامی با نفس مسیحایی امام خمینی احیا شد گفت: انقلاب اسلامی در دنیا دین را به زندگی وارد کرد و امروز هم رهبر حکیم و فرزانه ایران اسلامی دنیا را به سمت وحدت و خودباوری و عدالت و خداباوری و دین‌مداری دعوت می‌کند.

به گفته وی، مستکبرین به دلیل اینکه انقلاب اسلامی ایران و تداوم آرمان‌های آن و رهبری را سدی در برابر تحقق اهداف خود می‌دانند در مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند و قصد از بین بردن آرمان‌ها و اصل انقلاب و اسلام را دارند.

وی افق آینده انقلاب ایران اسلامی را درخشان عنوان کرد و گفت: مردم و مسئولان با اتحاد و سرلوحه قراردادن ارزش‌های انقلاب اسلامی و گوش به فرمان بودن فرامین رهبری روز به روز بر عزت انقلاب افزوده می‌شود و دست دشمنان از ایران اسلامی را کوتاه خواهند کرد.

مدیران سرمایه‌های نظام اسلامی هستند

امام جمعه بیجار اظهار کرد: نیروی انسانی و توانمندی‌ها و فکر و اندیشه و خلاقیت‌ها از سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان حافظان آرمان و اهداف انقلاب اسلامی هستند بیان کرد: مدیران با مسئولیت پذیری و به عنوان حافظان انقلاب در ترویج اهداف نظام نقش موثری دارند.

به گفته امام جمعه بیجار، وظیفه مدیران جلب رضایت خداوند متعال و ارائه خدمات بی‌منت به مردم و شناساندن اهداف انقلاب اسلامی به مردم است.

انتهای پیام/79015/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول