اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

عزت ایران اسلامی در گرو انقلاب ملت ایران است

امام جمعه خلخال گفت: عزت ایران اسلامی در گرو انقلاب ملت ایران است و هزینه گزافی برای این انقلاب پرداخت شده است.

عزت ایران اسلامی در گرو انقلاب ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال گفت: عزت ایران اسلامی در گرو انقلاب اسلامی است و برای بدست آوردن آن هزینه گزافی پرداخت شده است و حفظ این دستاورد مهم از مهم‌ترین وظیفه مسئولین و ملت در مذاکرات است.

وی ادامه داد: توهین و بی‌ادبی و رفتار ناشایست سران استکبار در برخورد با هیات مذاکره کننده و نماینده ملت ایران در این اجلاس توهین به ملت ایران است و این بی ادبی در چشم ملت ایران پسندیده نیست و اگر کسی به عنوان نماینده ملت ایران در این اجلاس حاضر می شود وظیفه دفاع از حقوق ملت ایران را دارند و نباید مورد بی احترام ایادی استکبار قرار گیرد.

امام جمعه خلخال با تبریک ایام‌الله دهه فجر و آغاز جشن‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برای این انقلاب جهانی هزینه‌های فراوانی شده است و ملت ایران با نثار شهیدانی در این راه برای این انقلاب سرمایه گذاری کرده اند.

رشتبری با نگاه به تاریخ قبل از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب ملت ایران آمریکا و ایادی استکبار کشور ایران را مستعمره خود می دانست و صدور هر فناوری به این کشور مستلزم اجازه مسئولین استکبار بود ولی اکنون همین کشور که نام مستعمره داشت به پیشرفته‌ترین کشور در حوزه صدور علم و فناوری تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: دشمنان خود به این باور رسیده‌اند که انقلاب اسلامی در کنار عزت بخشی به ملت ایران به عنوان استوانه نظام بوده و ملت ایران این دستاورد عظیم با جان دل حفظ خواهند کرد.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به میزبانی کشورمان در دیدار نخست وزیر ترکیه در ایران، عنوان کرد: همکاری ایران با دولت ترکیه در حالی ادامه خواهد یافت که ظلم بیشتری به ملت سوریه در این زمینه صورت نگیرد.

رشتبری در پایان ابراز داشت: تاکنون ما هیچ بهانه‌ای در دست غربی‌ها نداده‌ایم و در اجلاس اخیر ژنو رئیس جمهور آمریکا، اوباما نقش پلیس خوب و کنگره آمریکا نقش پلیس بد را دارد که خودشان نیز در تصمیمات خود سردرگم و سرگردان هستند.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول