اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

تغییری در مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی مشاهده نمی‌شود

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هیچ تغییری در خصوص مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی مشاهده نمی‌شود.

تغییری در مواضع خصمانه آمریکا علیه ایران اسلامی مشاهده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام راحل زمینه انقلاب را از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب پی‌ریزی کرده بود، اظهار کرد: تداوم ایستادگی امام برابر ناملایمات منجر به پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه افزود: امام راحل تئوری انقلاب را مطرح کرد و طلاب و علمای دینی را وارد صحنه کرد و مردم نیز با تأسی از روحیه انقلابی امام به پشتیبانی انقلاب آمدند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان این‌که انقلاب به آسانی پدیدار نشد و برای آن خون‌ها ریخته شد، تصریح کرد: تبعید امام از کشور محدودیتی بود که رژیم پهلوی به آن دل بسته بود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دلیل ماندگاری انقلاب را معنوی بودن آن دانست و افزود: این انقلاب از آن‌جا که برخواسته از اسلام و خواست مردم بوده پایدار و ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه به موضوعات مختلف بین‌المللی در چند وقت اخیر اشاره کرد و با تحلیلی بر اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا گفت: کری در اجلاس داووس اعلام می‌کند که اجازه نمی‌دهیم نیروگاه اتمی بوشهر راه‌اندازی شود و یا این‌که اجازه تکمیل نیروگاه اراک را نمی‌دهیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌صدر با خصمانه دانستن مواضع آمریکایی‌ها تصریح کرد: آن‌ها به هیچ‌وجه در مواضع خصمانه خود که از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده تاکنون دست برنداشته‌اند.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: آن‌ها در هر عرصه‌ای توان مقابله با نظام اسلامی را ندارند و در همین اجلاس ژنو 2 هم مشخص شد که بدون ایران نمی‌توانند تصمیمی اساسی برای رفع مشکلات سوریه اتخاذ کنند.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول