اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان زنجان:

واحدهای آلاینده اطراف زنجان دارای برنامه‌ زیست محیطی هستند

مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: واحدهای آلاینده مستقر در شعاع 30 کیلومتری زنجان دارای برنامه‌های زیست محیطی هستند.

واحدهای آلاینده اطراف زنجان دارای برنامه‌ زیست محیطی هستند

امیر مهدویانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: واحدهای صنعتی مستقر در اطراف شهر زنجان از جمله واحدهایی هستند که از دهه 70 مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال 86 مصوب شد تا شعاع 30 کیلومتری نباید هیچ واحد آلاینده‌ای در اطراف شهر زنجان مستقر شود، تصریح کرد: این موضوع مصوب شورای برنامه‌ریزی استان است.

این مسئول با اشاره به اینکه از این تاریخ به بعد هیچ‌گونه واحد آلاینده‌ای در این شعاع مستقر نشده، خاطرنشان کرد: واحدهای موجود دارای برنامه‌های زیستی محیطی هستند.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه زیر مجموعه کارگروه سلامت استان، کمیته تخصصی مخاطرات زیست محیطی ایجاد شده، ابراز داشت: جلسات این کمیته با نمایندگان دانشگاه‌ها و افراد تاثیرگذار بر روی تصمیم‌گیری‌های تخصصی برگزار شده است.

مهدویانی با اشاره به اینکه موضوعات مختلف در این کمیته مطرح می‌شود، ادامه داد: گزارش این کمیته برای تصویب به کارگروه سلامت و امنیت غذایی ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان راهکارهای اجرایی بررسی می‌شود، تصریح کرد:‌ این امر موجب برنامه‌ریزی مطلوب در زمینه مخاطرات می‌شود.

این مسئول تشکیل این کمیته را موجب جمع‌آوری اطلاعات دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بانک اطلاعاتی کاملی در این زمینه در استان وجود ندارد، این کمیته موجب شده همه دستگاه‌ها اطلاعات خود را در خصوص موضوعات ارائه و مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول