اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در آئین نکوداشت هفته هوای پاک:

دانش‌آموزان همیاران محیط زیست باشند

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت گفت: همانطور که دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی، به‌عنوان همیار پلیس همکاری کردند، در دو دوره متوسطه نیز، دانش‌آموزان باید به عنوان همیاران محیط زیست فعالیت کنند.

دانش‌آموزان همیاران محیط زیست باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی آموزش و پرورش پاکدشت، آئین نکوداشت هفته هوای پاک، با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره حفاظت از محیط زیست، کارشناسان، کارشناس مسئولان و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان و مسئولان شهرستانی شهرستان پاکدشت، در مجتمع آموزشی علم و دین شهر خاتون آباد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این آئین ضمن تقدیر از دانش‌آموزان و دست اندرکاران آموزشگاه علم و دین در برگزاری این آئین اظهار داشت: افتخار مسلمانان بر این است که دین مبین اسلام، دینی است که بر پایه بهداشت و نظافت پایه‌گذاری شده است همگی افتخار داریم که از پیروان آن هستیم.

غلامعلی خانی ادامه داد: به همه پیروان دین مبین اسلام دستور صادر شده است که این گونه باشیم و در همه تعالیم دین مبین اسلام تأکید شده است که آلودگی و به دور از بهداشت بودن مطرود است.

خانی با اشاره به این که همه ملزم به پاکیزگی و رعایت مسائل فردی و اجتماعی هستیم، اظهار داشت: هوای پاک حق مسلم و حق طبیعی هر فردی است که در این کره خاکی زندگی می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود، کسانی را که به ایجاد عوامل آلودگی هوا می‌پردازند، غاصب حق دیگر انسان‌ها دانسته و خاطر نشان کرد: همانطور که دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی، با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به عنوان همیار پلیس همکاری کردند، در دو دوره متوسطه نیز، دانش‌آموزان باید به عنوان همیاران محیط زیست در خانواده‌ها به فعالیت‌های بشر دوستانه خود ادامه دهند.

 وی همچنین، مدیران، معلمان و دست اندرکاران آموزش را در این زمینه بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: تمام افراد، باید ما بقی افراد جامعه را با تذکرات به رعایت نکات زیست محیطی ترغیب کنند معلمان و دانش‌آموزان و فرهنگیان باید پیشتاز ترغیب دیگر افراد به حفاظت از محیط زیست باشند.

انتهای پیام/2462/ل/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول