اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آزمایشگاه هوای محیط زیست اصفهان:

محیط زیست برای ارائه اطلاعات کیفی هوای اصفهان پنهان‌کاری نمی‌کند

مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: محیط زیست برای ارائه اطلاعات کیفی هوای اصفهان پنهان‌کاری نمی‌کند و این اطلاعات روزانه توسط صدا و سیما به مردم ارائه می‌شود.

محیط زیست برای ارائه اطلاعات کیفی هوای اصفهان پنهان‌کاری نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بابک صادقیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تدوین و تصویب طرح جامع کنترل کیفی هوای اصفهان اظهار کرد: این برنامه طی مدت 45 روز با انجام کارشناسی‌های مورد نیاز مورد تصویب قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مورد تصویب قرار گرفته است، اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی برای کنترل کیفی هوای اصفهان متعهد به اجرای بند‌های قانونی موجود در این مصوبه شده‌اند.

مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان محیط زیست را مسئول تشخیص آلاینده‌های جوی در استان دانست و تصریح کرد: محیط زیست در چارچوب وظایف قانونی خود نسبت به اجرای کامل این مصوبه اقدام می‌کند و رسیدگی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز باید به وظایف قانونی خود در راستای اجرای این مصوبه عمل کنند، ادامه داد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید اجرای بند‌های موجود در مصوبه کنترل کیفی هوای اصفهان را به عنوان اولویت کاری خود قرار بدهند.

صادقیان با اشاره به اینکه اطلاعات کیفی هوای اصفهان از نیمه آذر ماه امسال روزی سه مرتبه توسط صدا و سیما به مردم ارائه می‌شود، تاکید کرد: محیط زیست برای ارائه اطاعات کیفی هوای اصفهان پنهان‌کاری نمی‌کند و این اطلاعات روزانه توسط صدا و سیما به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت استان واقعیت‌ها را برای مردم بیان می‌کند، افزود: مردم باید از واقعیت‌های موجود در سطح شهر با‌خبر باشند.

مسئول آزمایشگاه هوای اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان در پاسخ به این سوال که دلیل عدم ارائه اطلاعات کیفی هوای اصفهان از سوم بهمن ماه در سایت این اداره چیست، گفت: در حال حاضر مشکلات اینترنتی و نرم‌افزاری سبب ایجاد اشکالاتی در این سایت شده است و هیچ تعمدی در این زمینه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: بخشی از روش ارتباطی با ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در استان به صورت اینترنتی انجام می‌شود، اما محیط زیست با وجود مشکلات اینترنتی نسبت به جمع‌آوری این اطلاعات به صورت روزانه اقدام می‌کند.

انتهای پیام/63004/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول