اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

افتتاح مرکز ناباروری زنجان تا قبل از پایان سال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از افتتاح مرکز ناباروری زنجان تا قبل از پایان سال 92 خبر داد.

افتتاح مرکز ناباروری زنجان تا قبل از پایان سال

رحیم سروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال‎جاری اظهار داشت: سه پروژه بزرگ در استان تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه نخستین بیمارستان خصوصی زنجان با حضور مقامات استانی و کشوری در زنجان افتتاح شد، تصریح کرد: این بیمارستان خدمات لازم را به مردم ارائه می‌کند.

این مسئول از افتتاح مرکز ناباروری زنجان تا قبل از پایان سال خبر داد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه دانشکده دندان‌پزشکی و فناوری‌های نوین تا پایان سال افتتاح و خدمات لازم را ارائه می‌کند، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی به دنبال اجرای موفق برنامه‌ها است.

سروری با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی گفتمان مهدویت در زنجان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه برگزاری این همایش در روزهای ششم تا هشتم اسفند ماه سال‎جاری است.

وی با بیان اینکه علما، اندیشمندان و صاحبان قلم مقالات متعددی را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده‌اند، بیان داشت: ضمن برگزاری این همایش کارگاه‌های هم‌اندیشی نیز با حضور اساتید و علما در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول از اضافه شدن 20 تخت به مجموعه تخت‌های بیمارستان ولیعصر زنجان خبر داد و گفت: فضای استاندارد اروژانس در این بیمارستان فراهم شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به عدم پرداخت دیون بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی زنجان متذکر شد: در صورت ارائه این دیون مشکلات دانشگاه کاهش می‌یابد.

وی از نظارت بر بیمارستان‌های خصوص و دولتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و اذعان داشت: رصد فعالیت‌های این بیمارستان‌ها از برنامه‌های علوم پزشکی است تا در صورت نیاز تذکرات لازم به متخلفین ارائه شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول