اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خبر داد

همکاری بسیج با دانشگاه علوم پزشکی در اجرای پرو‌ژه‌های بهداشتی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از همکاری بسیج‌ سازندگی با دانشگاه علوم ‌پزشکی در اجرای پروژه‌های بهداشتی خبر داد.

همکاری بسیج با دانشگاه علوم پزشکی در اجرای پرو‌ژه‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصار‌ الرضا(ع) خراسان جنوبی، محمد زهرایی اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی در راستای اهداف و وظایف قانونی خود در کمک به دولت و دستگاه‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی و براساس تفاهم نامه منعقد شده با دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال‌جاری اقدام به احداث 9 باب پایگاه اورژانس جاده‌ای کرده است.

وی بابیان این‌که متراژ تقریبی هر یک از پروژه‌ها 100 متر مربع بوده است، تصریح کرد: برای احداث تمام پروژه‌ها مبلغ 620 میلیون تومان مصوب شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از احداث پایگاه‌های اورژانس در مناطق روستایی خبر داد و ادامه داد: این پایگاه‌‌های اورژانس شامل پنج باب در شهرستان نهبندان در روستاهای ده‌سلم، سیدال، بندان، بیچند و شوسف، سه باب در شهرستان سربیشه بخش درح، مود و مختاران و هم‌چنین یک پایگاه در آیسک سرایان است.

زهرایی افزود: با توجه به اعتبار اختصاص یافته به پایگاه‌های اورژانس روستایی این پروژه‌ها تاکنون از میانگین پیشرفت فیزیکی 50 درصد برخوردار است.

وی اذعان داشت: براساس تفاهم سه‌جانبه بسیج سازندگی، دانشگاه علوم‌پزشکی بیرجند و مجمع خیران سلامت عملیات اجرایی احداث پایگاه بهداشتی شهری نهبندان با زیربنای 150 مترمربع و اعتبار 104 میلیون تومان از ابتدای سال‌جاری توسط این سازمان آغاز شده که هم‌اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و در دهه فجر با حضور خیران پروژه به بهره‌برداری می‌رسید.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان این‌که اعتبار پروژه احداث پایگاه بهداشتی نهبندان مشارکتی بوده است، افزود: 60 درصد این پروژه توسط مجمع خیران سلامت استان و 40 درصد آن از طریق اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان تأمین می‌شود.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول