اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه امسال صورت می‌گیرد

اعزام 300 دانشجوی علوم پزشکی ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ازاعزام 300 نفر از دانشجویان علوم پزشکی ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام 300 دانشجوی علوم پزشکی ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مهدی شهباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، اسفند ماه امسال 300 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور به همت بسیج دانشجویی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ارومیه صورت می‌گیرد، گفت: طبق برنامه‌ زمانبندی به عمل آمده اتوبوس‌های اعزامی خواهران و برادران به صورت مجزا و با فاصله زمانی لازم صورت می‌گیرد.

شهباز پانزدهم اسفند ماه را زمان اعزام کاروان دانشجویان پسر و هجدهم اسفند ماه را زمان آغاز اعزام کاروان‌های خواهران اعلام کرد و گفت: عملیات اعزام این کاروان‌ها در طول مدت یک هفته انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی مختلف در طول این سفر، تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، فتح‌المبین، دهلاویه، فکه، حرم دانیال نبی، هویزه، طلائیه، کانال حنظله، پادگان مسعودیه، موزه دفاع مقدس، تنگه مرصاد، معراج شهدا و شلمچه ازجمله برنامه‌های این سفر در نظر گرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در طول این سفر، تصریح کرد: این برنامه‌ها با محوریت ترویج فرهنگ نماز برگزار می‌شود.

وی به اجرای مراسم ادعیه‌خوانی و مداحی در طول انجام این سفر اشاره کرد و گفت: برگزاری تریبون آزاد در مناطق عملیاتی و اجرای مسابقات متنوع فرهنگی از دیگر برنامه‌های فرهنگی این سفر معنوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور محسوب می‌شوند.

شهباز با اشاره به اهمیت حضور جوانان دانشجو در این قبیل سفرها بر استقبال دانشجویان برای شرکت در این مراسم معنوی اشاره و خاطرنشان کرد: زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در مسیر بازگشت ازاین سفر، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این سفر می‌باشد.

انتهای پیام/61006/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول