اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری زنجان:

همایش تجلیل از بانوان زنجانی 14 بهمن ماه برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همایش تجلیل از بانوان زنجانی به مناسبت برگزاری نخستین راهپیمایی زنان در دوران انقلاب در روز 14 بهمن ماه برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از بانوان زنجانی 14 بهمن ماه برگزار می‌شود

آذر آوازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره نقش زنان زنجانی در همه گیر کردن حضور بانوان در راهپیمایی‌های دوران انقلاب، اظهار داشت: این اقدام زنجانی‌ها به نام این استان در تاریخ ثبت شده است.

وی زمان برگزاری نخستین راهپیمایی زنان زنجانی را در دوران انقلاب 9 شهریور 57 اعلام و اضافه کرد: این راهپیمایی در پی شهادت شهید مرتضایی برگزار شده است.

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری زنجان با اشاره به تعیین روزی خاص برای تجلیل از بانوان زنجانی برای برگزاری نخستین راهپیمایی زنان در دوران انقلاب تصریح کرد: ایام دهه فجر بهترین زمان برگزاری این مراسم تجلیل است.

این مسئول از برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری همایشی با عنوان بزرگداشت بانوان زنجانی خبر داد و ابراز داشت: این مراسم در روز 14 بهمن ماه برگزار می‌شود.

آوازه ساعت برگزاری همایش بانوان استان زنجان را 9 تا 11 صبح روز 14 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: این مراسم در سالن هلال زنجان برگزار می‌شود.

وی با آزاد اعلام کردن حضور برای عموم مردم در همایش بانوان زنجانی تاکید کرد: این همایش فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف این ایام توسط نسل اول انقلاب برای نسل‌های بعدی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73004/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول