اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان:

انقلاب ایران مزاحمت‌های زیادی را برای استکبار ایجاد کرد

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان مسائل هسته‌ای را بهانه دشمنی‌های استکبار با ایران اعلام کرد و گفت: حقیقت این است که انقلاب ایران فجری است که در دنیای کنونی دمیده شده و برای استکبار مزاحمت‌هایی را ایجاد کرده است.

انقلاب ایران مزاحمت‌های زیادی را برای استکبار ایجاد کرد

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان دهه فجر را یادآور خاطرات غرور آفرین و زیبا در تاریخ ایران دانست و اظهار داشت: این ایام به مدد انسان‌های توانمند دوران انقلاب در تاریخ ماندگار شده است.

وی بر لزوم اشاعه شادمانی ناشی از پیروزی انقلاب ایران در جهان کنونی اضافه کرد: این شادمانی به طور حتم موجبات خرسندی ایرانیان و آزادی خواهان جهان را فراهم می‌کند.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان با گران بها دانستن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: خاصیت ارزشمند بودن، داشتن دشمن است که انقلاب ایران هم از این امر مستثنی نیست از این رو باید از این انقلاب حفاظت شود.

این مسئول مسائل هسته‌ای را بهانه دشمنی‌های استکبار با ایران اعلام کرد و گفت: حقیقت این است که انقلاب ایران فجری است که در دنیای کنونی دمیده شده و برای استکبار مزاحمت‌هایی را ایجاد کرده است.

بیگ‌محمدی با تاکید بر صداقت انقلابیون در دوران انقلاب تاکید کرد: برگزار کنندگان جشن‌های دهه فجر باید با تبعیت از این صداقت موجبات دلگرمی مردم را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه مردم خود دهه فجر را خلق کرده‌اند، ادامه داد: آفریدگان انقلاب به طور حتم در حفظ آن هم تلاش خواهند کرد و وظیفه دولت در این راستا مراقبت از این روند است.

دبیر جامعه روحانیت استان زنجان وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: ادامه روند هم جز با این رمز امکان پذیر نیست.

این مسئول تاکید کرد: هر کس در راستای تضعیف وحدت در بین مردم ایران اقدامی انجام دهد به انقلاب و آرمان‌های آن آسیب وارد کرده و ضربه زده است.

انتهای پیام/73004/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول