اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئولان داراب صورت می‌گیرد

بررسی مشکلات مردم با حضور در آیین‌های دهه فجر

فرماندار داراب گفت: دهه فجر امسال مسئولان ادارات در بخش‌ها و دهستان‌های مختلف این شهرستان با حضور در مراسم از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی می‌کنند.

بررسی مشکلات مردم با حضور در آیین‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، کرامت قاسمی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشان(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، دهه فجر را تداعی روزهای غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی روزهای 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی و 22 بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ثبت و ماندگار شده و باید آنها را باعظمت پاس داشته و گرامی بداریم.

وی انقلاب اسلامی را ارمغان الهی دانست و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است و باید از این فرصت برای بیان پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب استفاده کنیم.

این مسئول اضافه کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برای ملت ایران دستاوردهای بزرگی داشته که با مرور آنها به نقش بی‌بدلیل رهبری و وحدت و انسجام مردمی و روحیه ایثار و فداکاری مردم پی می‌بریم.

قاسمی الطاف الهی و فضل خداوند را در پیروزی این ملت و پیشبرد اهداف انقلاب بسیار اثرگذار دانست و گفت: ملتی که به خدا توکل کند و با ایمان و اراده قوی وارد صحنه شود پیروز است.

فرماندار داراب در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم و برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی و مشارکت اقشار مختلف به ویژه جوانان برگزار و دستاوردهای بیش از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشریح و تبیین شود.

نماینده عالی دولت در داراب حضور مسئولان بین مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را مهم ارزیابی کرد و گفت: به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مسئولان ادارات در بخش‌ها و دهستان‌های مختلف حضور یابند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند.

وی بر برگزاری مراسم یادواره شهدا به ویژه یادواره شهدای انقلاب این شهرستان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جشن‌های مردمی، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و تشکیل نمایشگاه‌های مختلف تاکید کرد و خواستار همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر امسال شد.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول