اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ارسال میلگرد به ارزش 6 میلیارد ریال از بردسیر به عتبات عالیات

کارخانه فولاد بردسیر 370 تن میلگرد به ارزش 6 میلیارد ریال توسط 18 دستگاه تریلر به عتبات عالیات ارسال کرد.

ارسال میلگرد به ارزش 6 میلیارد ریال از بردسیر به عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، برای دومین سال متوالی کمک‌های اهدایی از محصولات شرکت صنایع فولاد بردسیر به عتبات عالیات که در حرم امام حسین (ع) و صحن حضرت زهرا (س) در حرم حضرت علی (ع) مورد استفاده قرار می‌گیرد، ارسال شد.

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد بردسیر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال گذشته شرکت صنایع فولاد بردسیر مقدار 200 تن میلگرد به ارزش 3 میلیارد ریال اهدایی داشته و امسال نیز حدود 370 تن معادل 6 میلیارد ریال در قالب 18 کامیون از بردسیر به عتبات حمل می‌شود.

علیرضا عکا‌ف‌زاده گفت: امیدوارم سال آینده شاهد بهره‌برداری پروژه ذوب و  ریخته‌گری کارخانه باشیم که با راه‌اندازی این پروژه سال‌های آینده خداوند این توفیق را به ما و مردم بردسیر بدهد مقدار این هدایا را بیشتر کنیم و به نوعی مردم بردسیر در بازسازی عتبات عالیات و حرم امام حسین (ع) سهیم باشند.

عضو هیئت‌ مدیره شرکت صنایع فولاد بردسیر نیز بیان داشت: چند روش برای کمک به بازسازی عتبات عالیات وجود دارد که یکی از این روش‌ها برای مردم شناخته شده است که نذورات خود را مستقیما از طریق صندوق‌ها و شماره حساب‌ها واریز کنند.

محمدحسین حسین‌زاده افزود: اما اخیراً در اقدامی که زیر نظر ستاد بازسازی عتبات عالیات و سازمان بورس صورت پذیرفته یک صندوق سرمایه‌گذاری به نام صندوق سرمایه‌گذاری عتبات عالیات ایجاد شده است.

وی در پایان اذعان داشت: این صندوق سرمایه‌گذاری به این معنی است که همۀ کسانی که به یک نوعی می‌خواهند نذوراتی که می‌دهند در طول دوره ارزش افزوده ایجاد کند و یا اگر کسانی که می‌خواهند وجهی را در اختیار داشته باشند که اصلش باقی بماند، اما از محل سرمایه‌گذاری ماهانه سود آن برای عتبات فرستاده شود؛ این امر از طریق بانک قرض‌الحسنه رسالت و ستاد معین صالحین فعال شده است.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول