اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

وجهه مردمی بازسازی عتبات عالیات حفظ شود

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خدمت به ائمه اطهار سعادت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود گفت: وجهه مردمی بازسازی عتبات عالیات حفظ شود.

وجهه مردمی بازسازی عتبات عالیات حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در دیدار با هیئت امنای ستاد بازسازی و پشتیبانی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی، افزود: مطمئنا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این ستاد اهداف خود را به آسانی و با موفقیت به پیش ببرد.

وی با تاکید بر حفظ وجهه مردمی در اقدامات مربوط به بازسازی عتبات عالیات، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ، کارهایی ماندگار بوده که مردم در آنها مشارکت داشته‌اند و اگر زمانی هم دولت‌ها دخالتی داشته‌اند با تغییر دولت دچار دگرگونی شده است.

جبارزاده با تاکید بر اینکه باید این باور را در مردم به وجود بیاوریم که کمک‌های خود را به دست ستاد بازسازی عتبات عالیات برسانند، افزود: مردم ما ظرفیت انجام این کار بزرگ را دارند.

وی برای تمام خادمان اهل بیت به ویژه خادمان عتبات عالیات و حضرت سیدالشهدا(ع) آرزوی موفقیت کرد.

علی‌اکبر دانشور رئیس ستاد بازسازی و پشتیبانی عتبات عالیات آذربایجان شرقی هم گزارشی از روند اقدامات این ستاد ارایه کرد و از اجرای طرح بازسازی تل زینبیه و ساخت ضریح این مکان مقدس توسط ستاد آذربایجان شرقی خبر داد.

انتهای پیام/60001/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول