اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

مردم جیرفت در کمک به بازسازی عتبات مشارکت گسترده دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: مردم جیرفت در کمک به بازسازی عتبات عالیات همانند آیین‌های عزاداری ائمه اطهار (ع) مشارکت گسترده و چشمگیری دارند.

مردم جیرفت در کمک به بازسازی عتبات مشارکت گسترده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی سه‌شنبه‌شب در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات در جیرفت، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی جیرفت همان‌طور که در بحث عزاداری‌های ایام محرم و صفر حضور چشمگیری دارند در طرح بازسازی عتبات عالیات هم مشارکت می‌کنند.

وی افزود: در این راستا جلسه‌ای توسط این نهاد برای مشارکت هیئت‌ها در اطلاع‌رسانی این امر مهم برگزار می‌شود تا زمینه مشارکت هر چه بهتر مردم فراهم شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان داشت: همان‌طور که حضور مردم، صحنه‌های باشکوهی را در آیین‌های عزاداری‌ ائمه اطهار به وجود می‌آورد، مشارکت آنها در طرح بازسازی ستاد عتبات عالیات به خوبی انجام می‌شود.

مجید رستمی، دادستان جیرفت نیز گفت: هر چه داریم متعلق به معصومین و ائمه اطهار (ع) است که اگر توفیق مشارکت در طرح‌های عتبات عالیات را خداوند متعال نصیب ما کند بخشی از اموال آنها را به خودشان باز می‌گردانیم.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: مردم عاشق اهل بیت (ع) هستند و با اطلاع‌رسانی لازم همکاری و مشارکت خوبی در این زمینه دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این راستا همکاری خوبی با ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان داشته و جلساتی نیز برای مدیران مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول