اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی خبر داد

کمک 1.5 میلیارد تومانی مردم خراسان‌رضوی به بازسازی عتبات عالیات

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی از کمک 1.5 میلیارد تومانی مردم این استان به بازسازی عتبات عالیات از ابتدای امسال خبر داد.

کمک 1.5 میلیارد تومانی مردم خراسان‌رضوی به بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، جعفر دهنوی صبح امروز در جمع مسئولین ستاد‌های شهرستان‌های استان گفت: بازسازی حرم مطهر ائمه معصومین (ع) را از بزرگترین افتخاراتی است که با نثار خون شهدا و پس از سال‌ها انتظار نصیب محبان اهل بیت عصمت و طهارت شده است.

وی تلاش جهادگونه محبان اهل بیت (ع) و حمایت و کمک بی‌شائبه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را نه تنها در بازسازی که در توسعه اماکن مذهبی نیز مایه پیشرفت روزافزون عنوان نمود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به جمع‌آوری و ارسال بیش از 1 میلیارد و 530 میلیون تومان از نذورات و کمک‌های مردمی خراسان رضوی در سال 92 و تاثیر آن در پیشرفت پروژه‌های خاص تعهد شده از سوی استان بر تعامل هر چه بیشتر مسئولین این ستاد در شهرستان‌های خراسان رضوی تأکید کرد.

دهنوی پیشرفت طلاکاری ایوان باب‌المراد حرم امام موسی کاظم(ع) را 35 درصد اعلام کرد و آماده‌سازی صحن امام رضا(ع) را از دیگر طرح‌های مستقل استان خراسان رضوی در عتبات عالیات برشمرد.

انتهای پیام/2202/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول