اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/199

مسابقات بین‌المللی شطرنج خزر دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

مسابقات بین‌المللی شطرنج خزر دهه فجر در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسعود رهنما عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: مسابقه‌های ورزشی و فرهنگی همزمان با دهه فجر در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خزر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و افزود: 600 شطرنج‌باز از 15 کشور تاکنون برای حضور در مسابقات مذکور اعلام آمادگی کردند.

رهنما به ثبت‌نام شطرنج‌بازان به صورت الکترونیکی اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی با فدراسیون شطرنج واریز ورودی‌ها برای نخستین بار به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه چهار طرح عمرانی ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: دو سالن ورزشی و دو زمین روستایی در رضوانشهر، شفت و لاهیجان با اعتبار 20 میلیارد و 301 میلیون ریال در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی تدوین 550 برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواند و بیان کرد: تمام رقابت‌های ورزشی، همایش‌های عمومی و همگانی و همچنین جشنواره بومی و محلی در روستاها با نام دهه فجر برگزار می‌شوند.

رهنما بر رویکردهای فرهنگی و اخلاق‌مداری در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و یادآور شد: توسعه مشارکت‌های مردمی و حضور پر شور جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حضور قهرمانان استان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ورزش گیلان در راهپیمایی 22 بهمن و گلباران مزار شهدا از جمله برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

وی از تدوین برنامه‌های فرهنگی و ورزشی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و بیان کرد: 342 برنامه مربوط به آقایان است و 206 برنامه در بخش بانوان اجرا می‌شود.

رهنما با بیان اینکه 59 برنامه در قالب جشنواره‌های بومی و محلی در روستاهای گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌ها با مشارکت شهرداری، نیروی دریایی، دانشگاه علوم پزشکی و امور روستایی استانداری گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول