اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

دهه فجر امسال متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‎شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید گسترده‌تر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

دهه فجر امسال متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی عصر امروز در نشست خبری رئیس ستاد دهه فجر استان و همایش از تجلیل از خبرنگاران برتر فجر 34 در شهرکرد، اظهار کرد: مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود.

گرجی، ادامه راه شهیدان و امام خمینی(ره) را وظیفه هر ایرانی دانست و افزود: باید خط امام را در احیای اسلام و ارزش‌های دینی، اعاده روح عزت به مسلمانان، ایجاد درک امت اسلامی در مسلمان‌ها، فرو ریختن دژ استکبار در ایران، ایجاد حکومت اسلامی، ایجاد حرکت اسلامی در جهان، اثبات عملی بودن اصل«نه شرقی و نه غربی»تبیین شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برنامه‌های امسال با تغییراتی نسبت به سال گذشته و با برنامه‌ریزی و ساماندهی بیشتر در شهرها و روستا اجرا می‌شود که به همین منظور در تمامی روستاهای استان ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

گرجی، انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل چهارم را تا کنون یکی از وظایف مسئولان دانست.

انتهای پیام/68001/ش10/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول