اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان خبر داد

اجرای 139 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان گفت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 139 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در دهه فجر شهرستان قوچان اجرا خواهد شد.

اجرای 139 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حجت‌الاسلام هادی ایمانی‌نیا ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر این شورا اظهار داشت: ستاد دهه فجر شهرستان قوچان از دو ماه پیش با تشکیل 16 کمیته تخصصی و یک ستاد فرعی در باجگیران آغاز به کار کرده تا مراسمات و برنامه‌های گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود.

وی تأکید کرد: 139 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در دهه فجر به اجرا در خواهد آمد که 101 برنامه با داشتن زمان و مکان مشخص به عنوان برنامه‌های اصلی و 38 برنامه دیگر جزء برنامه‌های فرعی خواهد بود.

ایمانی‌نیا با بیان این مطلب که هر ساله فقط یک برنامه محوری در شب 22 بهمن در مسجد جامع شهرستان برگزار می‌شد، یادآور شد: به منظور بهره‌گیری تمام اقشار مختلف مردم از برنامه‌های دهه فجر با همکاری کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی در هفت مسجد شهر برنامه‌های ویژه‌ای تحت عنوان جشن محوری انقلاب در مساجد برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این مطلب که نبود سیستم صوتی مناسب در شهرستان یکی از مسائل رنج‌آور به شمار رفته، گفت: هزینه نصب سیستم صوتی ثابت در شهرستان حدود 51 میلیون تومان برآورد شده که امیدواریم در شب 22 بهمن ماه بانگ الله‌اکبر از این سیستم در سطح شهر طنین‌انداز شود.

مسئول ستاد دهه فجر قوچان بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای انقلاب با محوریت شهید بابارستمی، افتتاح پایگاه‌های بسیج، برگزاری مراسم شب شعر انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی، اهدای جهیزیه به نوعروسان و برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های شاخص در این دهه است.

وی عنوان کرد: برای نخستین‌بار 50 برنامه با عنوان دین‌ ـ نشاط ـ‌ زندگی با همکاری آموزش و پرورش، بهزیستی و سازمان تبلیغات اسلامی در سطح مدارس و مهدهای کودک برای ارائه مفاهیم دینی، انقلابی و اجتماعی در قالب برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قوچان با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهر قوچان، بخش مرکزی و باجگیران اظهار کرد: 61 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 354 میلیارد ریال در شهرستان قوچان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که فضای اطلاع‌رسانی در قوچان مناسب نبوده و با توجه به دعوت همه خبرنگاران در این نشست فقط تعداد کمی حضور دارند، تأکید کرد: باید اصحاب رسانه فضاسازی تبلیغی و اطلاع‌رسانی مناسبی را در تمام مراسمات به ویژه مراسم دهه فجر داشته باشند.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول