اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس:

برنامه‏‌های دهه فجر در پردیس با رویکرد فرهنگی اجرا می‏‌شود

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس گفت: برنامه‌‏های دهه فجر در پردیس با رویکرد فرهنگی اجرا می‏‌شود و خود مردم باید وارد اجرای این برنامه‌‏ها شوند.

برنامه‏‌های دهه فجر در پردیس با رویکرد فرهنگی اجرا می‏‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‌‏اکبر کافی عصر امروز در کنفرانس خبری با اصحاب رسانه، برنامه‌‏های این فرماندهی را برای ایام‏‌الله دهه فجر تشریح کرد.

وی در ابتدای این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در شرق استان تهران در رابطه با اهم برنامه‏‌های این فرماندهی در گرامیداشت ایام‏‌الله دهه فجر، ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌‏ای نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا برخوردار است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس افزود: امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و جهانی که در ظلمت به سر می‏‌برد، با هدایت‏‌ها و رهبری امام راحل بیدار شد و انقلاب اسلامی در چنین شرایطی به پیروزی رسید.

کافی ادامه داد: انقلاب ملت بزرگ ایران، ملت‏‌های خفته را بیدار کرد و امروز اگر حرکت‏‌هایی را در دنیا و به خصوص در خاورمیانه شاهد هستیم، همه حاصل و به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: همان‏طور که امام فرمودند ما این انقلاب را به تمام جهان صادر خواهیم کرد و امروز به این حرف رسیده‌‏ایم و بعد از حکومت حضرت علی (ع)، هیچ انقلاب و حکومتی مانند جمهوری اسلامی ایران به روی کار نیامده و انقلاب ایران، نسیمی از طوفان عظیم اسلام است.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان پردیس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک خداوند و دریای بیکران بسیج که همان مردم است، برنامه‏‌هایی را در شهرستان پردیس به همین مناسبت پیش‌‏بینی کرده که اجرایی می‌‏شود.

کافی بیان داشت: هر ساله در دهه مبارک فجر برنامه‏‌هایی اجرا می‏‌شود و حدود 99 درصد ماموریت‏‌ها در این زمینه، فرهنگی است.

انتهای پیام/2568/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول